2016. július 15., péntek

Nyári hangulatok

Vadul tombol a nyár.Van aki bírja ezt a hőséget van aki kevésbé, én az utóbbiak táborába tartozom . Visszasírom gyerekkorom nyarait amikor teljes  napokat lehetett eltölteni a Balaton parton anélkül, hogy rosszullét kerülgetne.

El vagyok lustulva, igen.Úgy érzem magam mint egy tengeri uborka akit a tenger hullámai sodornak ide-oda , mert képtelen bárminemű önálló cselekedetre. 
Ezért hoztam most csak hangulatokat az én nyaramról.

A kutyamelegben


Berta figyel , ellenőriz mindent
hogyan folyik az élet a levendulában



kapkod a méhek után


akik velem ellentétben mindenhol szorgoskodnak



Néha fürdenek egyet a rózsákkal


persze a bundájuk és a szárnyuk vizes lesz , ilyenkor megmentem őket és kiteszem őket, hadd szárítkozzanak meg egy rózsa kelyhében


Berta éjjelre kiköltözik lakhelyéről



Mostanában horgolok


majd rájövök, hogy nem tetszik és  akkor horgolok mást


a teraszon amíg nem süt oda a nap.

Berta-ő nem horgol-



 csak élvezi, hogy mellettem lehet


és együtt figyeljük a növényeket, ők hogyan bírják a szikrázó, forró napsütést






Később inkább a klíma isten áldotta hatását élvezzük

ő alszik


én horgolok:-)


Néha azért  festek





vagy Jucuskám kényeztet el


egy gyönyörű Danybrod mintával hímzett


 mappával

és kézzel festett



 szép fonalakkal


ami később lesz belakva, mert most inkább....
 horgolok :-)))


Mára itt a csodálatos , normalizálódott időjárás, megyünk a telekre.
Nagyon szép napokat kívánok ♥

27 megjegyzés:

  1. Szépséges nyarat kívánok kissé hűvösebbet, kellemesebbet.Olyan alkotósat. :-)

    VálaszTörlés
  2. Jó pihenést a telken, tessék élvezni a hűvösebb napokat! Horgolj csak szorgalmasan, gyönyörűségesek lesznek azok a takarók, imádom a színeit mindkettőnek.
    Berta tud élni ám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Horgolok, horgolok:-)
      Ezek párnák lesznek, de örülök, hogy tetszenek a színek!
      Én is úgy érzem: szeretnénk nálunk kutya lenni;-)

      Törlés
  3. Nagyon élveztem a beszámolódat,bár már hála Istennek nincsen az a tikkasztó kánikula: egy kicsit fellélegezhetünk.
    Viszitek Bertát is a telekre?
    Nálunk hasonló a helyzet a hétköznapokban....:)
    Eszméletlen pofa Berta,ahogy a levendulásban garázdálkodik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Berta most marad itthon, mert tüzel. A telken már és még nincs kerítés, ott kóborol a határban ahol akar. Nem hiányzik egy fészekalja ilyenolyan kutyuska :-O
      Lélegezzünk, remélem tartós marad ez a hőmérséklet!

      Törlés
  4. Csodás hangulatképeket hoztál! :)
    A kutyus nagyon aranyos, nekünk most pont nincs kutyusunk, kicsit pihentetjük a kertet, udvart.
    A horgolások klasszul összeválogatott színekből állnak. én még nem próbálkoztam fonal festéssel, de hamarosan megpróbálkozom vele.
    Szerencsére felénk is hűvösebb van, viszont most rengeteg a munka a kertben. Ilyenkor tán nagyobb erővel tudunk befőzni, eltenni a télirevalót.
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem:-)
      Megpróbáljuk a vagy kutya, vagy kert " szabály" helyett az arany középutat tartani, most már több sikerrel:-)
      A befőzéshez jó munkát kívánok!

      Törlés
  5. Jókat nevetve olvastam a bejegyzésedet. Mindig olyan jó humorúak az írásaid. Közben az jutott az eszembe, a végén még Berta is kedvet kap a horgoláshoz. Kac-kac.
    szépek a fonalak és a vásznak amiket festettél. Egyszer azt írtad nekem, nem baj, ha nem egyenletes a festés, de az enyém nem márványos, hanem foltos, és nem tudok rájönni, hogy miért, nem győzöm menteni az elrontott vásznakat, kivágni belőle ami használható. A fonalak jól sikerülnek, de a vásznak.......
    Jó ihenést, horgolást, öltögetést a telken, sajnos én a 3 emeleten a panelban ájuldozom, bár most már jobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az életet sok humorral próbálom átvészelni.
      Éva, nem tudom milyen vásznak azokamit festesz, de nekem gyanús az írásodból, hogy festés előtt ki kellene mosnod azt a vásznat jó alaposan, mert valamivel át lehet itatva(?)

      Törlés
  6. Meseszépek a vásznak!!!! Jó-jó Berta se kutya azaz dehogynem - de nemúgy - vagy mivanmost? :) Gyönyörűek a vásznak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágikám, minden rendben?:-D
      Köszi!

      Törlés
    2. Nem voltam biztos benne, de nagyon jól szórakoztam miközben olvastalak. /Magam véltem felfedezni:-)))/

      Törlés
  7. Nézd el nekem, hogy elfogult vagyok.De a leg- leg- leg szebbek a Barka képek... aranyos pofa...szegénykét otthon hagytátok...Ilyenkor hogy viseli? Nem is lehet kint lenni...hisz egész nap esik...Persze azért a fonalak és a horgolások is szépek...Kellemes hétvégét!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Berta.
      Igen otthon hagyjuk, nem tudom hogy viseli, hiszen itt vagyunk, ő meg ott. De muszáj ezt tenni.
      Előző Bertánk egyszer itt a telken mikor tüzelt, a másik épületből ugrott ki a zárt üvegajtón keresztül, gondolj csak bele. Jobb a békesség, és ne egy kutya irányítsa az életem. Eteti , itatja ilyenkor akit megbíztunk, ő pedig megvárja, hogy mi hazaérjünk.Szabadon van a kertben. Esőben is kikergeti a macskát, rigót , miegymást a kertből, elűzi az utcán arra sétáló szukákat,majd visszabújik a házába.Ez akkor sincs máskét ha otthon vagyunk.

      Törlés
  8. De csoda képeket hoztál!Imádom ezeket a méhecskéket én is, cukik, mikor megfürdenek a virágporban és csupa poros a bolyhocskájuk! :o)
    Kutyuskátok aranyoska.
    Bámulatosak az ajándék fonalaid is és a festett vásznaid is. Eladod őket vagy belőlük? Néha én is váltok horgolásra, mikor mihez van kedvem...szerintem ez a lényeg, hogy mindig a kedvünk szerint hobbbizzunk...ha már szabadidőnk van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van!
      Talán mert kedvem szerint hobbizom,azért van sok befejezésre váró kézimunkám ami néha frusztrál is, de most horgolni van kedvem:-)

      Törlés
  9. Na ne mondd már, hogy lustálkodsz!!! Hiszen annyi mindennel foglalod el magad. És gondolom, a festésen meg a horgoláson kívül finom sütiket is sütöttél, szörpöket, miegymást tettél el - később majd úgyis megtudjuk... A kutyus rettentő cuki! A vásznak, fonalak szépek! Ja, és a virágaid is. Nálam csak kornyadozik minden a melegtől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig tényleg:-/
      Olyan sok munkával vagyok elmaradva....
      A növényeket esténként jól megáztatom, rendszeresen leszedem az elnyílt virágokat szárral együtt/ Bálint gazda honlapjáról tanultam/, a rózsákat is metszem a megfelelő szemnél, talán ezért frissek, az árnyékliliomot kivéve, mert ő most nem érzi túl jól magát.
      Igyekszem ezt a lusta életmódot valahogy befejezni és új erőre kapni:-)))

      Törlés
  10. Nagyon gazdag bejegyzést írtál, jó volt olvasni. Szépeket festettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy szívesen olvastál!

      Törlés
  11. Édes ez a bloki!!! Vidám kutyus!
    A horgolásaid nagyon tetszenek!!!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szeretem a Bertáról készített fotóidat, mert úgy tud pózolni, mint egy igazi kutyamanöken :)
    Csodás a kert, a horgolásod meg olyan, mint a szivárvány ❤
    Örülök, ha tetszik a hímzős mappa. Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon édes kutyusod van! :-)
    Szép a blogod, böngésztem pár oldalt, gyönyörűek a horgolt terítők is, Anyukád nagyon nagyon ügyes! ;-)

    VálaszTörlés
  14. Jé, nekünk egy Lüszy vizslalányunk van :)

    VálaszTörlés