2016. június 11., szombat

Szereti a tik a meggyet

meg én is és biztos vagyok benne, hogy sokan közületek is;-)


Sajnos nekem nincs meggyfám, de itt a közelben több háznál is található. Az egyiknél alkalmam volt vásárolni 5 kg-t, amiből 1 kg-t megettem :-)) , a többiből pedig finom szörpöt gondoltam készíteni.
Recept keresgélés közben találtam rá ennek a kedves házaspárnak a blogjára, ami közvetlen hangvételű és a hagyományos receptek mellett sok különlegességgel is várják a kedves olvasókat.

Az ő leírásuk szerint dolgoztam, íme az eredmény. Kamrapolcot rögtönöztem nektek a kandalló tetején;-)


 Cca 3.5 l finom szörp készült.


A cimke természetesen egy Pinteresten talált kép, amit kicsinyítettem,oválisra formáztam .


Egy üveg elkószált a hűvösbe és puha tárkony-ágyon pihent :-) ,


nekem mégis a következő kép a kedvencem , amint a napsugár dicséri a szörp színét


Sok gyümölcshús maradt vissza , ezért este sütöttem egy tepsi pitét dió társításával



Fahéjas cukorral hintettem  a tetejét


Természetesen meg is kóstoltuk ,


nagyon ízletes.


Végül, de nem utolsó sorban mutatom Mónikám ajándék csomagját ami tegnap érkezett meg hozzám.


Minden darabját imádom, mert személyes : ő egyike azon embereknek , aki mindig olyan ajándékokkal lep meg engem amik igazán közel állnak szívemhez, lelkemhez egyaránt♥

Nagyon kellemes hétvégét kívánok mindannyiótoknak ♥

28 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen megtetszett, köszönöm!
      Készülök egy füzetet készíteni befőzés címmel saját használatra. Ez a recept is benne lesz:-))

      Törlés
  2. Nagyon csábítóak a fotók, a szörp, a süti egyaránt isteni lehet.Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter, valóban finomak:-))
      Alkotós nyugis vasárnapit kívánok!

      Törlés
  3. Qué buen aspecto tiene todo!
    Ayer ví muchos rosales como el de ese libro que te han regalado, muchísimas rosas rpeciosas.
    Un abrazo, guapa.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek a képeid egytől-egyig és szuper-guszta a szörpöd és a sütid is, nyami! :o)

    VálaszTörlés
  5. Már ennyire érik a meggy? felénk még nem igazán.
    Múlt héten tálaltam fel a tavalyi meggyszörpből .Ínycsiklandozó a sütid!
    örülök,hogy örültél a küldeményeknek! Rózsaportára rózsahímzéses könyv is dukál.
    A nagyikockás könyvjelzőt szerettem hímezni.:)
    Használd őket egészséggel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de gondolom akkor másfajta lehet , biztosan eltér az érési ideje a különböző fajtáknak.
      A szuper ajándékokat köszönöm♥

      Törlés
  6. Ínycsiklandó ez a bejegyzésed! :) És gyönyörű az a napfényes fotó! Nálunk még nem érett be meggy... amit egyébként én is nagyon szeretek! :)
    További szép nyári napokat kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, Ildikó!:-)

      Törlés
  7. Nem akarok torkosnak tűnni, de az a pite nagyon finomnak néz ki, csak azt láttam az egész bejegyzésből:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos már elfogyott, de ha legközelebb erre jársz, sütök neked;-)

      Törlés
  8. ÁÁÁÁÁÁÁ ...ez nem ér...sütni kellett nekem is...A képek nagyon jók lettek! Neked is szép nyári napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera!
      Neked is hasonlókat!

      Törlés
  9. Szörp, süti, ajándékok ❤ Ez itt a Kánaán :-)
    Nagyon ügyes háziasszony vagy, az ajándékcsomagod is szuper.

    VálaszTörlés
  10. Jó látni - jó olvasni :) Ez az 5 kg meggy igen jó befektetés volt!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon gusztusosak a szörpök, is, de a süti......, a végén kedvet kapok a sütögetéshez.
    Az üvegcimkék szuperek lettek.
    Konkrétan hol találtad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!
      Konkrétan a pinteresten beütöd, hogy label, vagy az adott dolgot amit keresel és kiad egy csomó mindent, amiből válogathatsz;-)

      Törlés
  12. Én is sok meggyet használok most, a sütid nagyon guszta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Bea!
      A meggy az egyik legvitamindúsabb gyümölcs:-)
      /és az egyik legfinomabb, szerintem legalábbis/

      Törlés
  13. Mónikától jöttem hozzád, nagyon ügyes vagy, kész felüdülés volt nézegetni, olvasni a blogodat. Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott, Anikó,örülök neked!
      Köszönöm kedves szavaidat♥

      Törlés