2016. június 30., csütörtök

Rózsa+tea=Rózsatea

A lányom számára a tanév holnap zárul  , péntek az utolsó nap a szakmai gyakorlaton.
Az osztályfőnök és az asszisztens is egyaránt kedves ,emellett  laza és elviselnek engem;-))))
Természetesen a lányommal is nagyon jól foglalkoznak, tehát kedveskedtem nekik egy kis aprósággal , hogy mindezt megköszönjem.
32 ct-os fehér lenvászonra hímeztem V.E. két mintáját:


A kék csésze, egy Digoin sampler részlete:


a másik pedig a Douceurs & gourmandises au point de croix szép kiadványból való:


Szépen meghímezve vártak a sorsukra , majd vettem két dobozt , amit a szokásos orchidea fehérrel festettem, majd lakkoztam a tisztán tarthatóság miatt.

Az első dobozhoz kék/fehér csíkos vásznat választottam és pöttyös szalagot :


 (sajnos látszik, hogy a kínai áru mennyire nem kifogástalan minőség :-/ )


A teteje és annak oldalsó részéhez , valamint  a hímzés széle takarásához halványkék csipkét használtam.
Nagyon nem volt egyszerű, hogy kör alakban ráfeszüljön ráncolódás és egyéb borzasztó hiba nélkül.
Így sikerült:



Bizonyára sokan ismeritek a finom Müller teákat, nekem nagy kedvenceim. Most  3féle van itthon , de a tárház óriási:


Ebből a fajtából vásároltam rózsásat♥ és megtöltöttem a dobozt


/ Mikor a tea elfogy a csészéből, a megáztatott gyümölcs és virágszirom darabkákat mindig megeszem:-))))/

A másik doboz készítésénél is az előbb felvázolt módon jártam el. Ehez  patchwork vásznat és ekrü csipkét használtam :


a tetejéhez is színben hasonló szélesebb csipkét



A feliratok keretei a Digoin samplerből valók, nagyon sok ABC-t kellett végignéznem, hogy a betűket megszerkesztve bele is férjenek:-)


Természetesen ebbe is Rózsa tea került



Így aludtak ketten:-)))



Hajnalban szedtem egy kevés levendulát , kis csokrot kötöttem belőlük és  az ajándékokat becsomagoltam ,


majd reggel átadtam.
Mindkét hölgynek örömöt szereztem.♥
Utóirat: Nálam a rózsabokrok nincsenek permetezve , mert emlékeztek rá, hogy szoktam rózsa lekvárt , rózsavizet készíteni. A harapásnyomok a szirmokon a virágban lakó   fülbemászók és hálótársaik  nyomai:-))))
Legyen szép a napotok♥

14 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek a dobozaid :) Finom és ízléses mindkettő színvilága. Szép csésze mintákat választottál. A tanárnéniknek ez szerintem szuper ajándék volt. Puszi

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép ajándékot készítettél! Mindkettő nagyon tetszik ötletes ízléses és hasznos, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. érzem a rózsatea illatát,ahogyan kinyitják a dobozokat a tanárnők.:)El fognak ájulni a gyönyörűségtől.:) De majd újra az arcukhoz emelik a rózsadobozt és felébrednek az alélásból a hölgyek.:)

    VálaszTörlés
  4. Ó de szépek! De akkor is azon ámulok, hogy tudtad ilyen szépen kör alakban rárakni a felső csipkét! Csodaszép lett!

    VálaszTörlés
  5. Szép, igényes, ötletes dobozkák a töltelék pedig csodás! Természettel pedig együtt kel élni, bár egyre nehezebb, sok lakó kér magának helyet, kis szappanos vízzel szoktam riogatni őket.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bájos ajándékok, talán majd egyszer megkóstolhatom a rózsateát én is, még nem volt hozzá szerencsém. :)

    VálaszTörlés
  7. Meseszépek! Nekem a kék színű csészének a színe, a rózsaszínnek pedig a formája tetszik nagyon - de leginkább a figyelmességed!

    VálaszTörlés
  8. Mindkettő nagyon egyben van. Szépek. Olyan jó nézegetni a képeket, olyan hangulatosak.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek, ízlésesek, finoman megmunkált. Biztosan agy örömöt szereztél a tanárnőknek :)

    VálaszTörlés
  10. Preciosas cajitas , me encantan las tazas bordadas, besos

    VálaszTörlés
  11. Szerencsés hölgyek, akik ilyen gyönyörűséget kapnak!

    VálaszTörlés
  12. Most meg vagyok lepve..azért jöttem, megnézzem, mit írtál vissza... szégyellem magam... mert kimaradt valószínű, pedig meg is néztem és a fotózáson el is időztem... Ilyenkor látom, van mit, lenne mit tanulnom a fotók készítésénél...IS...
    Szépek a dobozok...
    Várom az új projektedet...!

    VálaszTörlés
  13. Csodaszépek a dobozkáid!
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés