2016. június 18., szombat

Egy csésze illatos tea

kis pihenés,sok rohanás után
újjávarázsol a percek álma
új ébredés és minden újra indul
minden újra indul...

Emlékeztek még erre a tv reklámra úgy 1972-ből?
Ha igen, akkor jó, mert csak részben vonatkozik a bejegyzéshez:-))))

Mónika a múlt héten szanált a kézimunka könyvei között,és az előző bejegyzésben  mutattam nektek, hogy miket küldött nekem. 
Nagyon szeretek ajándékot kapni, mindig nagy izgalommal tölt el, hogy mi van a csomagban, különösen ha olyasvalakitől kapom, aki jól ismer♥
Dehogyis vagyok kényszeres "ajándék viszonzó" , csak szeretem ha az engem megajándékozó ugyanúgy örül mint én.
Tehát viszonzom az ÖRÖM érzését:-)
Ezért én is összeállítottam egy kis csomagot, igen Mónikának:-)
Mostanában horgol. Eszembe jutott, hogy tudok én ilyet varrni,azaz dehogy tudok, csak készítettem már sok ilyen horgolótű tartót


hát varrtam neki is :-)




Mint látjátok , két egymáshoz színben passzoló vásznat használtam, közbélést, hogy legyen tartása,és egy csipkét, hogy csinos legyen.

A gomboló pánt varrásával megküzdöttem, látszik is a kanyarban a vonal, ami olyan ökörhu....zás féle, de biztosan elnézi nekem, és hamar belakja:-)))))



Kis virág fehér gomb, meg ferdepánt és kész is:-)))



Szereti a régi idők homályába veszett holmikat.
Ez a kis könyv, már egy éve félre volt téve számára, de most találtam meg /jól eldugtam:-)))/



Fogalmam sincs arról, hogy ki a csuda volt a könyv írója , Gyula bácsi, de bizonyára valamiféle közszereplő lehetett,  ha ilyen bizalmasan közölték a nevét.
Az akkor élt gyerekek bizonyára tudták:-))

Küldtem rózsa teát is , fabrikáltam egy / cigarettás dobozból / teás dobozkát, ami az utazás során szerelmi viszonyba került a borítékkal, azaz hozzáragadt:-)
Ezért mutatom eredeti állapotában 



Némi Müller teát raktam bele,felturbózva egy kis saját rózsaszirommal, nekem ez a tea nagy kedvencem, aki nem ismeri, annak elmondom, hogy rendkívül illatos és nagyon ízletes.


A csészét, benne az illatos teával,  kívánatos egy ilyen alátétre tenni


Nos ezekkel kedveskedtem , ha örült úgy, ahogy én örültem, az engem már boldoggá tesz.




Mindenkinek kívánok napfényes hétvégét!

9 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy nagyon örült, hiszen abszolút testre szabott, nagy szeretettel készített, nagy szeretettel átgondolt csomagot kapott!

    Sokszor én is úgy vagyok vele, hogy adni talán még jobb, mint kapni... :)

    Szép hétvégét kívánok Neked, kedves Emőke!
    (a reklámot pedig nem ismertem... :))

    VálaszTörlés
  2. So wundervoll, alles hier bei dir. Jede Kleinigkeit so geschmackvoll hergerichtet. Ich mag deinen Stil sehr. Die Tasche für die Häkelnadeln ist eine großartige Idee, die du wundervoll umgesetzt hast. So praktisch und noch dazu so reizend anzusehen. Großes Kompliment!
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  3. Én biztos vagyok benne, hogy örül az ajándékaidnak. Alaposan kitervelted, szépen megvalósítottad mindet. A könyvecske is nagyon tetszik.És mi az a levendulás dolog? könyvjelző?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges csomagot állítottál össze... a könyvvel kapcsolatba kíváncsi lettem, rákerestem és Gyula bácsi ha minden igaz, akkor Rudnyánszky Gyula.

    VálaszTörlés
  5. Hát persze ,hogy örültem! A postán kilépve már bontottam is a csomagot.:))))))
    Részben belaktam a horgolótű tartót, de csak részben,majd mutatom.:)Nagyon szeretem!!!!
    A kis dobozból pedig,amelyik a meleg időtől "szerelembe esett" az üdvözlőlap borítójával, van egy tervem. Emő azt írta,hogy dobjam ki: dehogy dobom! .)
    Köszi,hogy megírtad a tea titkát, mert olyan,de olyan finom illata van,hogy mikroszkóppal terveztem megvizsgálni,hogy mi van benne.:)
    Köszönet mindenért!Maradok hálás szeretettel : Lady Momóka :)

    VálaszTörlés
  6. Szép ajándékok!
    Szép eső mentes, alkotós hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Igazán bájos lett ez a kék színösszeállítás! Mivel én már egynek a tulajdonosa vagyok, szintén Emőtől:) állíthatom, hogy praktikusság szempontjából verhetetlen (mindig minden horgolótűt megtalálok azonnal)és nem utolsósorban szép!

    A reklámra rákeresek:)

    VálaszTörlés
  8. Milyen ízléses meglepik! Ahogy betűzdelted a levendula ágacskákat...olyan hangulatosak a képeid!

    VálaszTörlés