2016. április 30., szombat

♥Édesanyámnak♥

Természetesen idén is kedves meglepetéssel készültem Anyák napjára , Édesanyámnak.


Danybrod : Cage dentelle mintáját hímeztem szürkéskékre festett 32 ct-os lenre, fehér DMC-vel , nagyon szerettem készíteni , mert finom és ízléses♥


Ezt a kis virágos pamutvásznat választottam hozzá kiegészítőnek , fehér csipkével.


Azt hiszem már említettem, hogy a hálószobájában kék kiegészítőket használ , muszáj, hogy a párna is harmonikusan illeszkedjen  a miliőbe.


A  hátulja minden záródástól mentes, nagy átfedéssel készítettem a hátlapot


hogy a párna még véletlenül se kandikáljon  ki :-)


A madárkákat is nagyon szereti, készítettem hát neki egy nagyon egyszerű és véleményem szerint bájos szárnyast az egyik Tilda könyvemből.


A talapzat egyszerű  , fából készült , a fa rúddal együtt orchidea fehérre festettem majd egymásba ragasztottam és lakkoztam.

Persze a " tollazata" kék , sejtem, hogy a hálószoba komódra röppen, ott foglalja el végső helyét ;-)


A csőre egy bot darabja , amit formára csiszoltam és a kedvenc körömlakkommal festettem ,


ragasztópisztollyal rögzítettem.

Egy versikét is költöttem hirtelen , ami elmondja, milyen  szeretetteli a mi kapcsolatunk:

Édesanyám

Mióta élek, fogod a kezemet
Elengedni? Ezt soha nem teszed
Óvsz, féltesz és vigyázol rám
Hisz te vagy az én Édesanyám.

A sok törődést, kedvességet nem unom
Szeretettel nevelgettél, jól tudom
Megköszönni ezt eléggé nem tudom
Inkább arcod százezerszer csókolom♥

13 megjegyzés:

  1. Harmonikus, szép párnát készítettél! Nagyon szeretem a kék-fehér kombinációt :) Anyukádnak is biztosan elnyeri a tetszését💗 A madárka igazán különleges. Szeretem, ahogy figyelsz a színek-minták összhatására.
    Boldog Anyák Napját kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ajándékok! Szívvel, szeretettel... :)

    VálaszTörlés
  3. Beautiful pillow!
    Suzi

    http://suzi7.blogspot.nl/

    VálaszTörlés
  4. Que preciosidad!! me encanta, y con el pajarito Tilda quedó una foto muy bonita, besos

    VálaszTörlés
  5. Megkaptam ezeket a csodás ajándékokat. A hálószobám stílusához és a textilek színeihez harmonizálnak, mint minden, amit eddig nekem készített. Ezek a tárgyak teszik a lakást otthonná. Verset is írt nekem... Nem találok szavakat, amelyek a meghatottságomat és örömömet kifejezné.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a kedves kommenteket!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon sokoldalú Hölgy vagy, Emőke!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek, a madár is, a párna is. Nagyon jó az anyagválasztás!

    VálaszTörlés