2016. március 1., kedd

Strawberry Pot Pinkeep

Biztos megvan annak az oka , hogy egyes tervezőktől nem lehet vásárolni, mert Magyarországra nem postáznak és kész. 
Ezért- lehet , hogy most rosszat tettem- meghímeztem ezt egy képről, amit a Pinteresten találtam, nagyon megtetszett és kellett valami piros:



Nem is emlékeztem arra, hogy az eper levele valóban ebből a két színből áll, de kimentem a kertbe , megnéztem és tényleg:-)
Egy pinkeep-et készítettem belőle 



A vászon 32 ct-os festett Zweigart len, a csipke és a fonalak -szintén kézzel festettek


A csíkos vászon néhány árnyalattal sötétebb, mint kívántam volt, de sebaj:-)

A hátoldalra zsebet varrtam amit egy cérna gombbal osztottam meg:



Ezek a régi dátumok a gyengéim♥


A pinkeep jelen pillanatban aludni tért a dobozba





Mindenkinek kívánok nyugodalmas, jó éjszakát:-)

19 megjegyzés:

  1. Veled aztán nem tudnak kibabrálni mindenféle tervezők, ugye?! Szép úgy, ahogy van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen nem lehet mindent képről hímezni ...
      Köszönöm, Ági!

      Törlés
  2. Nagyon friss, üde, tavaszias lett ez az epres pinkeep :) Tetszik, hogy milyen ötletesen oldottad meg a hátulját. Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Jucuskám! Amennyiben csak egy fonalat- pl monochrom mintához- használok, elég csak ezt a pinkeep- et magammal vinni ha elutazom,mert olló, fonal és a tű is megtalálja a helyét:-)
      Puszillak

      Törlés
  3. Szuper lett! (Én még soha nem próbáltam fényképről hímezni....)
    Nálad is van olyan, hogy nem kel el rögtön a darab? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A kép minőségétől is függ, hogy mennyire használható erre a célra.
      Ildikó, a második mondatod alatt most nem tudom mit értettél.

      Törlés
    2. Csak annyit, hogy eddig azt láttam, amik Nálad készülnek, azok mindig személyre szabva készülnek. Vagyis mindnek van gazdája. És ezért nagyon tiszteltelek. Ugyanis nekem sok olyan van, hogy elkészül, örülök neki, majd bedobozolom... :(

      Törlés
    3. Nos, ez a kis pinkeep csak addig alszik a dobozban, amíg használatba nem veszem újra, ugyanis ez az enyém , ahogyan a doboz is amibe tettem. Az ízlésvilágom most a primitive minták felé tolódott, ennyire egyszerű. Élvezem a saját és kapott kézzel festett fonalak adta örömöt, amint ezeken a mintákon kiteljesednek.

      Törlés
  4. Az epres minták nagy kedvenceim . A hátuljáról nekem is az jutott eszembe, hogy milyen remek megoldás.
    Nagyon tetszenek a fotók, a kiegészítők, az elrendezés, meg minden...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, Éva, köszönöm!♥
      Az epres minták valóban kedvesek:-)

      Törlés
  5. Szép és praktikus! De jó már a szemnek ez a vidám szín!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így, gondolom, kell a piros,elég volt a sok szürkeségből, kész vége 600:-))))))

      Törlés
  6. Nagyon kis csinoska lett, és a tulis szívecske ♥

    VálaszTörlés
  7. Hát elkészült! :)
    Bizony van kényszerhelyzet, és ha az ember(lánya) nagyon vágyik - mégpedig nagyon szoktunk vágyni- akkor megoldást kell találni....
    Ötletes megoldás a hátulja!
    Tavaszi hangulatom támadt tőle, köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg kényszermegoldás volt, remélem belefér ez a megoldás etikailag....Köszönöm, Melinda!:-)))
      Hímezzél csak te is epreset;-))))

      Törlés
  8. Dein Pinkeep ist wunderschön und trifft wieder einmal genau meinen Geschmack. Ein Hauch Nostalgie, wunderschön. Dann auch noch so praktisch verarbeitet mit kleinen Taschen hinten. Die Idee muss ich mir merken, dankeschön.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Libe Sandra, Danke schön!
      Es freut mich, dass es dir auch gefällt.

      Törlés
  9. "Ontem foi embora.Amanhã ainda não veio. Temos somente hoje, comecemos!!!Qualquer ato
    de amor, por menor que seja, é um trabalho pela paz" (Madre Teresa de Calcutá)
    Fico sempre feliz com sua doce presença lá no meu cantinho! Obrigada!

    Um grande abraço querida, Marie.

    VálaszTörlés