2016. február 16., kedd

Honey bee

Az egyik  esős napon történt, hogy pont megelégeltem ezt az időjárást és elhatároztam, hogy nálam tavasz lesz és kész. Legalábbis a szobában.
A langy napsugárra gondoltam, meg a virágokra és a méhekre , ekkor jutott eszembe Eszter free  mintája.
Szépen összekészítettem a festett vásznat ami a szokásos 32 ct-os len , és a nemrég kapott csodás overdyed fonalak közül a hímzéshez megfelelő színeket


és elkészítettem ezt a dobozkát:



A vásznat a hímzés után fröcsköltem egy kis dió páccal az antik hatás kedvéért


és a doboz is ugyanezt a színt kapta.


Így, az esti fényben is látszik, hogy szép matt.

Egy szintén kézzel festett , 32 ct-os okker színű lent vettem elő:


mert a szappan megihletett



a mintából választott egyik méhecske motívummal ellátott , méhsejt alakú tűpárna elkészítéséhez.





Szépen illik a doboz hangulatához


ahol már lakik egy bárányka is , ami annyira édes ezekkel a kerekekkel, hogy muszáj volt elkészíteni.
A mintát a Pinterest-en találtam.
 36 ct-os szürkés-kék lenre hímeztem szintén  mesés overdyed fonalakkal♥



Enyhe levendula illatot áraszt.

Nos , mint a gyerekek a "süss fel nap"-ot énekelve , én ezzel a szettel várom a tavaszt♥
Ui: Köszönöm a szép mintát, Eszter!♥




33 megjegyzés:

  1. Éljen a tavasz :) Meg a méhecskék és a bárányok :) Csodás színeket használtál. A pác színe nagyon tetszik, szuper ötlet volt az antikolás is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éljen, éljen!:-)))
      Köszi, Jucuskám!

      Törlés
  2. Hmmm...én méz illatot érzek :)
    Nagyon mutatós kis dobozkát készítettél, a tartalma pedig csoda helyes! Egyformán kedves a szívemnek a bárányos és a méhecskés párnád is.
    Jól láttam, hogy a Pierre Ronsard rózsát hímzed?
    Én is.....éppen most bontottam le egy fél levelet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,Erika!
      Igen a Pierre Ronsard rózsát hímzem, jót mosolyogtam azon , hogy bontottál.Én is ötször nézem meg, hogy valóban jó helyre öltök-e és annyit amennyit kell, mert ebben a mintában nem igazán lehet téveszteni, hiszen szétcsúszik az egész.
      És látom, közben te is hímzel néhány pihentető apróságot:-))))

      Törlés
  3. Micsoda finomság, és kecses báj.Nagyon szépet alkottál! Remélem az időjós is látja és elhozza a tavaszt. Mert ma biza szemetelt az eső :-(
    Én most a Love párját hímzem (Joy)hasonló fonallal, de sajnos abból a csudaságból nem maradt. Amit meg én csináltam az epres csokoládé lett:-)
    Persze nem is volt szándékomban pont olyat festeni, de kipróbálni meg muszáj volt mit tudok én pamacsolni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik!Igen , nagyon elegem van már ebből az időjárásból:-/

      Törlés
  4. Emőke - csodás tavaszt varázsoltál! Azért a kézügyességed egy "kicsit" irigylem :) Tőled, Varázslónő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥ varázsló maximum csak azért lehetek, hogy mint például neked is Ági, néhány munkámmal mosolyt csalok az arcodra és esetleg másokéra is....

      Törlés
    2. ... ez épp elegendő - köszönöm!

      Törlés
  5. Ahh! Hölgyem.:) Sose fogom világosra festeni a dobozaimat. Már a tied a második,ami pácolva van és sokkal jobban tetszik így,mint az enyém. Na,mindegy!Majd legközelebb.:)
    Tavasz: "A más rétje zöldebb." :)

    VálaszTörlés

  6. Sikerült jó és szép tavaszt összehoznod!A tálalásod mint mindig "Emőkés"...Jó betérni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,Vera!Örülök, hogy jól érzed magad nálam!

      Törlés
  7. Igazán hangulatos lett és csodaszép!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek a hímzések, a doboz, a szappan, a fonaltartó, a fonalak, a kis tűpárnák, és mindez így együtt. Nagyon szép lett a dobozod "antik" színe, csodásan mutat rajta a méhecskés hímzés. Igazán jót tett neki az a fröcskölés. Tetszik a horgolt terítőd is, ez egy új darab? Esetleg anyukád munkája?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter!♥
      Bár én tudnék így recehorgolni!Ez Anyu egyik régebben készített terítője, de én is igyekszem megtanulni ezt a technikát:-))

      Törlés
  9. Nálad valóban már tavasz szelei lengik be otthonodat! Nagyon szép így együtt az egész a doboz a bárányka a méhecske... ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Éva!
      Szeretnék igazi virágokat is a hímzettek mellé, de még várnom kell egy kicsit:-)

      Törlés
  10. Szuper lett! Meghoztad a kedvemet, hogy én is valami tavaszit alkossak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készíts valami tavaszit, Edit!Nekem határozottan jobb lett a kedvem tőle:-)

      Törlés
  11. Szépséges lett a dobozkád! Én nagyon szerettem ezt a mintát hímezni ♥
    A méhecskés és a baris párnád is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  12. Que bonitos bordados y que preciosas las fotos, besos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gracias por las amables palabras!
      Bssssss

      Törlés
  13. Gyönyörűek a fonalaid és csodaszép lett a dobozod, meg a kiegészítők is nagyon aranyosak :)
    Bárcsak tényleg jönne már a tavasz...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Ildikó!Várjuk együtt:-)))

      Törlés
  14. Wunderschön deine Honig-Bienen-Stickerei. Ich finde auch wieder deine Farbzusammenstellung perfekt. Fantastisch!!!
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Sandra!
      Vielen Dank für die freundlichen Worte!
      Emőke

      Törlés
  15. A méhecskédről jutott eszembe, hogy nekem ez a motívum eddig még kimaradt. Nem azért, mintha nem tetszene, egyszerűn nem került rá sor....Na, de ami nem késik....
    Kellemes színe lett a dobozodnak!

    VálaszTörlés
  16. Ciao cara, piacere di conoscerti ...
    Che meravigliosa questa scatola, un sogno !
    Complimenti di cuore ...
    Buona settimana creativa
    Un abbraccio
    Love et bisus Ve

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie mille, sei una ragazza molto bella....

      Törlés