2016. február 26., péntek

Gyertek haza ludaim

helyett gyerünk a rétre ludaim, mert itt a tavasz....legalábbis hamarosan.
 Ennek reményében hímeztem egy mintát Virginie Goussé könyvéből 


mert szükségem volt ezekre a színekre. A vászon 32 ct-os Zweigart - Antique Ivory színű , DMC-t illetve festett fonalakat használtam.


A végső formába öntés most kicsit eltér a tőlem megszokottól, mert keretbe tettem . Talán nem tökéletes, mert most készítettem ilyet először.

A rózsás vásznat régebben kaptam Katától.


A keret és a vászon közé vatelint tettem, hogy kicsit kiemelkedjen a síkból


Hátulra támasztó karton darabot is vágtam.


A nagymamámtól örökölt kis vázában ollóvirág nő, kaptam ♥


Most essen szó másról is, mert meglepetésben volt ma részem:
Jucuskám örvendeztetett meg engem ezekkel a csodás


szép


hasznos


és nekem való


ajándékokkal


amik megmelengették a szívem♥

Bizonyára nektek is megviseli ez a bolond, összevissza időjárás a szervezeteteket, de volt egyetlen nap a héten , amikor reménykedtünk a tavasz jöttében és örültünk a napsütésnek 


26 megjegyzés:

  1. Sok boldogságot kívánok itt is, Emőci! Örülök, hogy tetszett az ajándékcsomag :)Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a hímzés, meg a fonalak is, meg minden amit kaptál... De a pink ollódért nagyon irigyellek.... :))) Nagyon szuper!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Anik!
      Igen, én is nagyon szeretem ezt az ollót, pár hónapja kaptam , milyen meglepő , ezt is Jucustól./Ha jól tudom, amerikából rendelte/

      Törlés
  3. Most elkapott a sárga irigység:-) Csodás dolgokat kaptál....
    Boldog születésnapot! (Én még várok, mert igazi tavaszi lyány vagyok! :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata, szerintem inkább ne irígykedj, hanem örülj velem, hiszen te is jócskán kapsz ajándékokat, ha jól tudom a vászon gyüjteményed éppen most gazdagodott egy-egy szép darabbal;-)

      Törlés
    2. Köszönöm a köszöntést!

      Törlés
  4. Szép fotókat készítettél.. nagyon szép hímzéssel, szép ajándékok ... meg minden.....
    DE az alsó kép a legszebb... és ahogy Berta előtted áll... magáért beszél...persze Te is szép vagy.... Boldog szülinapot.... legyen szép napsütéses,legszebb vidám napod!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera!
      Berta nagyon örült, hogy végre sok időt tudok vele tölteni a kertben, én is örültem a társaságának.

      Törlés
  5. Isten éltessen sokáig! Gyönyörű a készített és a kapott hímzés is! Végre ragyogó napsütésre ébredtünk!! Legyen nagyon szép napod!!!

    VálaszTörlés
  6. Liebste Emo,
    also ich finde du hast dieses wunderhübsch gestickte Bild perfekt eingerahmt. Alles passt wie immer wunderbar zusammen. Sooooo schön. Ich mag deinen Stil immer wieder sehr gerne.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  7. édes a hímzés♥ szépek az ajándékaid!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon bájos kis mintát találtál, és tündéri a befejezés is! :)

    VálaszTörlés
  9. Kutyis fotóóóóóóóóóóóóó :), de jó :)! Nekem nagyon tetszik a párnázott képkeret; de az egyik csúcs az olló virág :D :D :D

    VálaszTörlés
  10. Ciao carissima, per prima cosa grazie davvero di cuore per le tue bellissime parole lasciate in atelier ...gentilissima !
    Per secondo dai un bacione e fai una coccola gigante a quel dolcissimo " pelosetto" hahaha !!!
    Anche questi progetti sono favolosi, hai saputo scegliede delle tonalità meravigliose ...
    Adoro il lino tinto, stupendo ...
    Buona domenica mia dolce amica
    Con affetto
    Love et bisous Ve & Parker ;0)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. la ringrazio molto per la vostra gentile e sincero le tue parole!
      E 'molto bello di questa settimana!
      abbracciarti

      Törlés
  11. Que bonito bordado!!!! y que materiales tan preciosos, la foto con el perro me encanta, bss

    VálaszTörlés
  12. Nagyon aranyos a minta , kedves a befejezés a kerettel - egyszer majd én is kipróbálom ezt a megoldást. A nagymama vázája annyira de annyira ♥ ...
    Én is nagyon várom már a tavaszt, a napsütést...

    VálaszTörlés
  13. Utólag is nagyon boldog születésnapot!
    Nagyon aranyos lett a hímzés és annak befejezése. Berta ♥

    VálaszTörlés