2016. február 10., szerda

A Trifle from a Friend

azaz egy kis csekélység a barátomnak, aki reményeim szerint örülni fog, amikor megkapja ezeket:



Először a tartóról mesélek , mert figyeltem őt, amikor mondta ,  hogy az előre kinyomtatott mintáinak nincs miben lakni. Hát most már lesz:-)
A minta azt hiszem egy free , Plum Street Samplers.
A fonalat 5 színből festettem hozzá, a vászon 32 ct-os cream színű len.


Kétféle zöld vászonnal kombináltam /mert ez a kedvenc színe Jucusnak/ , a legkedvesebb és legsokoldalúbb Tilda szabásmintával varrtam, mert egyrészt nagyszerű és egyetlen varrás sem látható sem kívül, sem belül.
Hogy legyen mélysége is , "talp" formára alakítottam az alját.


Festettem vásznat amely az old brick /régi tégla/ névre hallgat:


és farkasfogat meg fonalat is


A kis fémdobozt Mónikámtól kaptam pár évvel ezelőtt, nagyon a szívemhez nőtt ♥

Még van benne hely;-)


Örömöt szerezni jó♥

24 megjegyzés:

  1. Olyan kis üde,csinoska ezt a tartó. A festések meg finomak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Rita, a tavasz és az általad írt üde hatás volt a cél:-)

      Törlés
  2. Elegáns - ez jutott eszembe, amint megláttam. Szép. Te pedig nagyon ügyes!!! Az old brick szín pedig imádnivaló :)

    VálaszTörlés
  3. Szép mintát választottál, érdekesen, hogy milyen csíkos lett a hímzésed. Szép a tartó színe, formája, a festett alapanyagok is finomak. Klassz kis ajándékcsomag♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter. Igen, gondolkodtam is a madárnál, hogy egybe hímezzem a testet a szárnnyal, vagy ne. Így lett csíkos, de most okultam:-)

      Törlés
  4. Muy bonito. Como siempre. Besitos

    VálaszTörlés
  5. ♥ Majd lassan mutatok valamit nálam: te voltál az inspirációm.:)

    VálaszTörlés
  6. Igazi boldogság Tőled ajándékot kapni! Nagyon szépet készítettél!! A hímzés színei<3 <3

    VálaszTörlés
  7. Megérkezett az ajándékcsomag, így a blog látogatási tilalom is véget ért. Emőci, szuperjó a mappa!!! Minden tekintetben rám szabott. Nagyon köszönöm :) És a mellé csomagolt alapanyagok is csodásak. Biztosan felhasználom őket!

    VálaszTörlés
  8. Ismét gyönyörűségesen szépet alkottál! Nagyon szeretem a színeidet! :)
    Szép hétvégét kívánok szeretettel!

    VálaszTörlés
  9. Mindig bámulatba ejt a leleményességed, precizitásod. Gyönyörű csomagot alkottál.

    VálaszTörlés
  10. Jucusnál is megcsodáltam az ajándékodat! Honnan vetted a Tilda-szabásmintát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem...egy kis stílust eröltess magadra.

      Törlés