2016. január 11., hétfő

Valentine Rose

Veronique Enginger rózsát ígértem idén első munkaként, de Blackbird Design "rózsa "  lett belőle. Azt is hamarosan elkészítem természetesen , de most ez a minta nagyon megtetszett , pláne a téglák a házon :-)


A vászon a szokásos 32 ct-os, kézzel festett, mint ahogy a fonalak is :



A kerámia szívecskét ki kell emelnem a dekoráció közül, karácsonykor kaptam , nagyon szeretem♥



A hímzést örömmel készítettem, bár nincs sok időm mostanában , örömmel ragadtam "kőműves kanalat" és építettem a házat:-)




Az évszám méretén és a mintán való elhelyezésén kicsit változtattam, és nem monogramos az eredeti minta, hanem teljes nevet álmodott meg a tervező hölgy, de nekem így jobban tetszett:-)



Most futok is, mert tervben van egy újabb... még mindig nem V.E.;-))

Szép estét mindekinek:-)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos házat építettél! A téglák hímzését én szeretem, mert sokkal változatosabb, mint az óriási egyszínű felületeké, amit rendszerint hamar elunok.
    Nagyon-nagyon tetszik a kerámia szíved♥ És a fonalak is - gondolom, saját festésűek.

    VálaszTörlés
  2. Olyan, nagyon szép lett!
    Hímzés szempontjából valóban változatos a téglák egymásra rakása. Nekem nagyon tetszik a sárga rózsa és a szerelmes madarak, megadják a Bálint napi hangulatot. Szép hímzős hetet!

    VálaszTörlés
  3. Már vártalak.:) Nagyon szép "kőműves" tűd volt!:)Az a szívecske!!!!!irigykedek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan pótolom,mert elmaradt: remekül áll neked a kalap,szuper a profilképed!!!!!

      Törlés
  4. De szép lett! A vászon is nagyon szép színű!! Jó öltögetést!

    VálaszTörlés
  5. Igazi Bálint-napi szépséget alkottál, Emőci :) A tégla színű fonalacska telitalálat!!! A zöld keret pedig szépen hangsúlyozza a házikót. Puszillak

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépséges lett a házikód és a többi apró részlet is. A szíved ♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. Jaj, nagyon jó lett! Csodásak a színei!
    A kerámia-szív rajongóihoz pedig én is csak csatlakozni tudok :)
    Mi lesz a következő???

    VálaszTörlés
  8. Te aztán kiváló Kőműves vagy! Tökéletes házat építettél, nekem nagyon megfelelne.

    VálaszTörlés
  9. Que bonito te ha quedado, las fotos preciosas, besos

    VálaszTörlés
  10. Oh es ist wieder ein Traum, dein Haus ist so wunderbar nostalgisch. Die Farben kommen perfekt zur Geltung, ich liebe es!!!
    Wünsche dir noch eine schöne Woche
    Liebste Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  11. As pessoas entram em nossa vida por acaso, mas não é por acaso que elas permanecem.
    Obrigada querida pela presença amável!
    PONTO CRUZ É A MINHA PAIXÃO!!!

    Beijos Marie.

    VálaszTörlés