2016. január 24., vasárnap

Spring Flower pinkeep

Persze télen legyen tél, tavasszal tavasz és a többi, mármint az időjárás legyen az évszaknak megfelelő , de azért én már vágyom a tavaszi virágokra.
Hímeztem ezt a kis primitive mintát, Stacy Nash-től


egyenesen a halvány kék színű virág miatt.


a kis nyuszi nálam csak bónusz;-))


A vászon 32 ct-os kézzel festett Zweigart Belfast, a fonalak egy részét én festettem, egy részét másvalaki;-))




mint ahogy a festett csipkét is kaptam ♥,de  a régi ágynemű gombokat én festettem....



A szép patchwork vászon amivel kombináltam, az egyik kedvencem/annyira, hogy  beszereztem több színben is/, a párna hátuljánál is ezt használtam.


Remélem a hétvégétek kellemesen telt és várjátok velem a tavaszt....;-)

17 megjegyzés:

  1. Hűűűűűűűű! Meg is adtad az ötletet egy hímzésem színvilágához.:) Ki ez a hölgy?
    Mostanában nekem nincsen türelmem ilyen szépen "megteríteni "a fotóimhoz.:( Remélem,hogy visszajön a kedvem,akárhol is kóborol.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá Mónika!:-)
      A hölgy nem tudom ki, egy képkeretben lakott a bolhapiacon, hazajött ő is velem;-)

      Törlés
  2. De nagyon szép lett a párnád!!
    Ezt a mintát én is kihímeztem egyszer, de be kell vallanom, hogy a tiéd sokkal jobban tetszik. Ezek a finom árnyalatok, a festett cérnagombok és a fotók teljesen elvarázsoltak! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erika, nagyon kedves vagy!
      Emlékszem a te párnádra is❤️

      Törlés
  3. Tudod, én nagy Stacy Nash-rajongó vagyok, úgyhogy igazán jólesik látni, ahogyan te is egyre közelebb kerülsz ehhez a világhoz. Nagyon helyes kis mintát választottál, remek összhangban vannak a színek! Tetszik a csíkos anyagod, na meg a gombok és egyéb kellékek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig várom a hozzászólásod Eszter, pláne amikor a " te " világodban kalandozom.mi dig is szerettem ezeket a primitive mintákat , de csak reménykedem, hogy a hímzéshez választott kellékek megállják- e a helyüket ebben a stílusban... de te majd úgyis mindig megmondod;-))))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Dear Anja, thank you very much your words dear❤️

      Törlés
  5. Igazi tavaszváró motívum, nagyon szép összhangban mindennel. A fotó beállításaid mindig elvarázsolnak, de nem csak azok :)

    VálaszTörlés
  6. Finom kis kék virágok ♥ nagyon tetszik a befejezésed is. A stoppolófán és az ollódon is elidőzött a szemem...

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű színek! És az egésznek a sok-sok apróságból összeálló összhangja... csodás!

    VálaszTörlés