2015. december 13., vasárnap

Project bag

Nálam már járt a Jézuska, biztos ami biztos;-)
Bőven ellátott csodás ajándékokkal , aminek nagyon örültem♥
Kicsit súgtam neki,hogy szeretnék egy kisebb hímzést, amiből készíthetek egy project bag-et. Van ennek magyar neve? Eszternél láttam,hogy ő sokat készített,nála tetszett meg...
Szóval kaptam egy Blackbird Design minta alapján 35 ct-os vászonra hímzett képecskét



 egy festett/!/ gumira rádolgozott sormintát, amivel összefoghatók a dolgok a táskában,klassz ötlet;-)

Varrtam belőle, ezt:


/A mesés horgolt hópelyhek Édesanyám ügyes kezeit dícsérik♥/

/Sajnos elkapott  valami kórság/nátha, fejfájás, stb/ ezért nem ér 90 °-ot méricskélni , mert ilyenkor nem teljesítek 100%-osan/

A színösszeállítás miatt választottam ezt a kétféle vásznat, még ágynemű gombot is festettem a harmónia kedvéért:-) A táska hátulja csak kék, de varrtam oda is egy gombot,így fogható össze.



A hímzés mellé kaptam szép festett vásznakat is:



és festett fonalakat



farkasfogat, csipkét :


Mindennek úgy örülök♥
Szép vasárnapot mindenkinek!


12 megjegyzés:

  1. Boldog vagyok, hogy tetszik minden, amit kaptál♥ Szuper kis táskát rittyentettél a hímzést beépítve :) A többi alapanyaghoz is biztos megtalálod a megfelelő mintát. A kis gumis összefogó meg egy hirtelen jött agymenés volt, de örülök, hogy örülsz neki♥

    VálaszTörlés
  2. Ez is egy terv: táskavarrás. Előbb-utóbb-. Viseld egészséggel.
    Tegnap olyan migrénem volt a betegség mellé,amilyen régen.
    Gyógyulj meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Gyógyulj, migrénem nekem is volt akkor:-/

      Törlés
  3. Sejtettem, hogy ebből az irányból jött a meglepetés-csomagod! Nagyon szép dolgokat kaptál♥ Tetszik a project bag, szépsége mellett igen praktikus is. A barna-kék színösszeállítást szeretem, az a sötétbarna anyag gyönyörű! Anyukádat is dicsérd meg, rendkívül ügyesen horgol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter!
      Igen az a barna régebben vásárolt( mesebolt), hihetetlen, hogy az anyag minősége a fotón keresztül is átmegy.
      Anyukámat mindig megdícsérem:-)

      Törlés
  4. Eine wunderschöne Tasche, die Stoffe harmonieren wundervoll mit de Stickerei. Gefällt mir sehr gut. Das gehäkelte Deckchen von deiner Mama ist auch ein filigraner Traum. Und dann hast du wieder so wunderbare Garne gefärbt. Wunderschön!
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  5. Szépséges ajándék, a végeredmény pedig tökéletes!! Használd egészséggel!!

    VálaszTörlés
  6. Ez a Jézuska, mindig tudja ki mit szeretne :) , nagyon szép és hasznos ajándékok

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges ajándékok, szuper lett a befejezés♥

    VálaszTörlés