2015. december 17., csütörtök

Kuckó

" Telepedj be a kuckóba! Úgyis ott van ilyenkor a jó világ.Nagy boglyakemencéje volt az iskolának, annak akkora kuckója, hogy bálazni lehetett volna benne".Móra Ferenc kedves-édes-keserű meséjéből idéztem a kedvenc mondataimat. Ma igen hideg van odakint, ezét még jobban törekszem a kuckós hangulatra, na nem a kemence, de a kandalló melegénél.


Kuckózás közben készre varrok egy-egy ajándékot, mézeskalács fűszerrel gazdagítva a tömőanyagot...


Kellemes tea mellett rájárok a karácsonyra sütött mézeskalácsra...


Nagyon fogytán van, természetesen nem csak én majszolom, ezért újabb adagot kell sütni;-)

Fonalat festek, új színekkel bővítem a palettát:


Ebben a borús időben nem színhű a fotó, az első kettő téglás szín után barnás árnyalatok következnek, kivéve az utolsót:



Sampler rose, tégla, ánizs, kosár, farkas, ír szetter ,vizsla és mazsola fantázia nevet kapták.


Szóval aki teheti üljön a kuckóba és csináljon kellemes dolgokat, melegedjen.... legyen jó a kedvünk:-)




9 megjegyzés:

  1. Ó, de hangulatos képeket mutattál! Nagyon szép minden, a fonalaknak csodás színük lett!!
    Irígykedem, sajnos ma még azt sem látom mikor érek haza. Pedig szívesen bekuckóznék én is:)
    Meghitt készülődést Neked!

    VálaszTörlés
  2. De jó itt nálad!!! Én is kuckózok,betegségből lábadozok.:) És készülődök, hímeztem,dobozokat festek és azokra kerülnek a hímzések.Teázok, már a fülemen jön ki.:)Listákat pipálok.:)Jó itthon ,még betegen is.

    VálaszTörlés
  3. Que trabajo más fino y que colores tan bonitos, las fotos preciosas!!! bss

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett kis BBD párnácska :) A fonalak pedig....isteni a színük :) Jelen állapotomban szívesen bekucorodnék én is egy ilyen kuckóba, talán a torkom is rendbe jönne. Persze, csak ha a nyomdás kekszből haraphatnék ;) Puszillak

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépséges lett a párna♥
    Egy kis kekszet csentem így a monitoron keresztül... fincsi volt :)

    VálaszTörlés
  6. Csodasak a festett fonalaid es a parnacska is. Nagyon hangulatos a kandallotok. Kellemes adventet!

    VálaszTörlés
  7. Beautifully your embroidery and if I have understood correctly you have it filled with gingerbread spices , it smells determined also fantastic. With you it looks so cozy . Also your newly dyed yarns I like very again , you have a very good sense of colors .
    Greetings Sandra

    VálaszTörlés
  8. Feliz Natal!!! Que a manjedoura do seu coração esteja pronta para receber o Menino Jesus que irá nascer!!!
    Um ano novo repleto das bençãos de Deus!!!
    Doce abraço com carinho, Marie!

    VálaszTörlés
  9. Szépségeket alkotsz, Emőke! Irigyellek kicsit a kuckózásért... de megtenném én is!... no de majd egyszer... :)

    VálaszTörlés