2015. december 10., csütörtök

A készülődés

mellett beiktatok némi kreatív programot is a napjaimba.
Már rég nem készítettem dobozt , most újra elővettem ezt az ötletet, rögtön készítettem kettőt, ajándékba.
Az elsőt



egy Blackbird Design minta alapján hímeztem/Love letters, Token Box/saját festésű/és kapott/fonalakkal , 32 ct-os vászonra, amit szintén kézi festés.
Ezen a képen látható a belső kialakítás,a tetőt és a doboz alját vatelinnel béleltem pöttyös anyaggal és a  madeirával díszítettem:


Tetszik ez a szürkés-zöld szín,a madeira szalag mellett a dekoráláshoz festettem némi csipkét és farkasfogat is.


A doboz egyszerű: kerek , fából készült.
Tikkurila ~orchidea white ~ nevű festékkel festettem, majd Bondex vizes bázisú parketta lakkal tettem tisztíthatóvá.


Nem szeretek dobozt üresen ajándékozni, készült néhány fonal is, a cimkét a Pinterestről választottam:


A fonalak fantázia neveket kaptak:


Bogyó, Öreganyó, Mámor, Romantika, Mókus és Halacska.
A rózsáimnak nem győzök eléggé hálás lenni, hogy még mindig ontják a virágokat és megörvendeztetnek ilyenkor, decemberben.


A második dobozra Veronique Enginger süteményes könyvéből hímeztem egy mézeskalácsos koszorú mintát:


32ct-os vászonra készült, DMC fonalakkal.


A lányomék osztályában is van karácsonyi ajándékozás , ami lehet kézzel készített is, akár.
Nos a doboz kézzel készült;-) , sütünk a lányommal kis  mézeskalácsokat , azzal tesszük tele.


Egy lányt húzott , a piros masni , farkasfog , a kis csipke dísz elengedhetetlen:-)



/ A mackó nem tartozék, ő az én barátom , imád szerepelni,csak a fotók kedvéért ült oda/
Mindenkinek kívánok örömteli , nyugalmas készülődést az ünnepre...

32 megjegyzés:

  1. Csodásak a dobozok, fonalak, rózsák ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az inspirációt!!!!!!!!!!!!!Itt vannak a kis hímzéseim és leblokkolt az agyam, de te átlendítettél.:) Dobozt készítek: tudom,utánozás....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónikám, a doboz díszítését hímzéssel nem én találtam fel;-)
      Inspirálódj báran❤️

      Törlés
  3. Bárcsak én is ilyen ügyes lennék :-)Álomszépek a dobozai asszonyom!

    VálaszTörlés
  4. Oh such pretty gifts you have created!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép dobozkákat készítettél!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ajándékok! Ki ne örülne nekik!

    VálaszTörlés
  7. nagyon tetszenek a dobozaid, Emőke! csodás ajándékok-a "töltelékük" is különleges♥ szép a szarvasos címke, szerintem jó választás volt. kíváncsi lennék, melyik szín az "Öreganyó" elnevezésű

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter❤️
      Az -öreganyó- az egyik lilás, néha olyanra sikerül nekik a hamvasítás a fodrásznál;-)))))

      Törlés
  8. Szokásodhoz híven a szívnek és a szemnek egyaránt kedves dolgokkal jelentkeztél ismét. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  9. Wie wunderschön!!! Ich bin fasziniert von deinen Boxen, selten so eine wundervolle Verarbeitung gesehen. Ich bin begeistert, von deiner Idee und der Umsetzung. Es ist perfekt!!!!
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörűek lettek a dobozkák mint mindig!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Que trabajos tan bonitos y delicados!!!! besos

    VálaszTörlés
  12. Olyan hangulatosak ezek a kis dobozok! Biztos nagy örömet szerzel velük!

    VálaszTörlés
  13. Che belle le tue scatolette! Complimenti. Mariuccia

    VálaszTörlés
  14. Csodaszépek a dobozok! ...és... számomra hihetetlen, hogy frissen nyíló rózsákat lehet mellé tenni kiegészítésül decemberben...
    Szép vasárnapot Nektek!

    VálaszTörlés
  15. A madaras dobozodba beleszerelmesedtem! Bár a másik is gyönyörű, de a madaras.... <3

    VálaszTörlés
  16. Most, hogy lejjebb tekerhettem......élőben is csodálatos a BBD madaras doboz :) Köszönöm, és a szuper fonalakat is. Puszillak, Emőci!

    VálaszTörlés