2015. november 5., csütörtök

From me to you

Ha most az 50-es években élnénk, akkor ilyen fotót készítettem volna



és ilyet


és ezek a fotók bizonyára jobban illenének a legújabb kézimunkám bemutatására.

Napjainkban mindez másképp mutat, kénytelen vagyok alkalmazkodni;-)



Ez egy deedle book amit egy számromra nagyon kedves kebelbarátnőmnek készítettem , tőlem megszokottan kissé rendhagyó módon. Rögtön látható a második funkció is, merthogy ide ollót lehet bekötni, így:


A madeirát régebben "vateráztam ",a ferdepánttal együtt festettem , kicsit játszva a festési idővel.

Nyissuk ki...


belül van a hímzés, Danybrod mintája alapján  készült. Ha megfigyelitek, sokat variáltam rajta.


a kis peenkeep mintája került a bal oldalra:


középről pedig kihagytam a kacskaringókat a hajtás miatt, a jobb oldalon pedig ez látható:


A madeirát többszöri próbálkozásra sem sikerült egyenesen felvarrni, szégyellem is magam miatta...


32 ct-os kézzel festett vászonra dolgoztam az alább következő festett fonalaimmal:


égbolt,dohány,körte,nugát,púder, óarany és mediterrán.

Nem kartonra készült, hanem vatelinnel és steppelve:


Remélem örömöt szerzek♥

12 megjegyzés:

  1. What a lovely creation! Beautiful, soft colors.

    VálaszTörlés
  2. Emőci, ez valami csodaszép! Annyira boldog vagyok, hogy nekem készítetted :) Szuper a mintaválasztás is, de a kivitelezés mindent visz. Puszillak

    VálaszTörlés
  3. Ez egy csoda! Annyira szépek a színek, az egész!

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett! Én még mindig használom amit kaptam és imádom nagyon! Olyan elegáns....

    VálaszTörlés
  5. Először is: valahogy tudtam, hogy Judd25 kapta... már amikor olvastalak :)
    Csodaszép munka, minden részletében tökéletes - és a "tálalás" is :) - mint mindig :)

    VálaszTörlés
  6. itt ülök,szinte tátott szájjal.:) csodaszépséges ajándék és Juddnál van a legjobb helyen.
    Örülök nektek!
    Egyre inkább elvarázsolnak ezek a tompa színek.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon hangulatos az a fekete-fehér fotók, de jó látni színesben is az alkotásod. Tényleg igazi mestermű. Jó látni, hogy variálni a mintákat és mindig nagyon tetszik a színhasználatod.

    VálaszTörlés
  9. Annyira, de annyira szépek azok a fonalak!!

    VálaszTörlés
  10. Szép, aprólékos , munka, ahogy megszoktuk Tőled...!
    A mostani bejegyzésed ,szép kis mese, hozzá szép himzés... Emőkés...

    VálaszTörlés