2015. október 3., szombat

Take on my pretty

Sokan emlékezhettek rá, igen, ezt egyszer már elkészítettem pár évvel ezelőtt, de most megint késztetést éreztem, hogy találkozzam a csíkos harisnyás boszorkánnyal;-)


Plum Street Sampler minta , kissé naiv, nagyon szeretem:-)

A boszorkány szépen berendezte aktuális lakhelyét. Természetesen a száradó gyógyfüvek a legközelebbi titkos elixir összetevői;-)



Ő megint egy cukorkás doboz tetejére ült /biztos ami biztos;-) /, talán fél, hogy a vendég varjú eleszi előle a színes finomságokat , pedig én úgy látom, hogy ő  inkább a csipkebogyóval szemez.



A vászon 35 ct-os, zöld dió héjával festettem


újfent a saját fonalaimat használtam, a következőket:


vörösbor, káposzta, korom és olajfa .

Díszítésként farkasfog és csipke került rá...

Világításként egy régi gyertya ég


A varráshoz, gyógyír készítéshez minden kellék megtalálható, jó világ van  a boszorka kuckójában:-)


Süt a nap , mosolyogjatok:-)

12 megjegyzés:

  1. Ó de cuki képet varrtál rólam :-) Bár az én harisnyám nem piros csíkos :-DDD Csinos lett a Halloweenes sarkod.

    VálaszTörlés
  2. Mosolyogtam folyamatosan, míg olvastam a bejegyzésed - pedig már nem süt a nap :)
    Nagyon ügyes kezed van! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes lett a kis boszorkád. Ismét az eszembe juttattad, hogy megint elfelejtettem Halloweenre hímezni, gyorsan pótolni kell.

    VálaszTörlés
  4. Aranyosan adod elő... szép a hímzés...és a díszlet is...
    Szép hetet...és jó pihenést még most délutánra...

    VálaszTörlés
  5. Hui is your witch but great. I think it's great , as it is so lascivious there. And beautifully decorated you , very strong praise .
    Greetings Sandra

    VálaszTörlés
  6. Csini boszi ♥ hangulatos képek ♥

    VálaszTörlés
  7. :) imádom ezt a kis boszit!!! Nagyon csini lett, nem lehet megunni :)

    VálaszTörlés
  8. A boszi még mindig nagyon csinos... hiába, nem fog rajta az idő... Nagyon cuki lett.
    Én is kedvet kaptam némi őszi hímezgetéshez és pont azt a madaras mintát néztem ki amit te is elkészítettél. Hamarosan láthatod majd az én párnácskámat is, amit varrok belőle.
    Gratulálok a szépségekhez!

    VálaszTörlés
  9. De gusztusos az egész összeállítás! Szép hétvégét!!

    VálaszTörlés
  10. OMG! Micsoda minta!!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés