2015. október 9., péntek

Pumpkin blossom


a neve ennek a Blackbird mintának.
Valamiért nagyon rákattantam erre a design-ra , hiába, változunk. A "francia" stílust sem dobtam a sutba, de most ezek a minták esnek jól.

Kivételesen csak két saját festésű fonalat használtam fel hozzá, a csodás festett vásznat-32 ct-os len-és a festett fonalakat is kaptam♥ /nézzétek azokat a cimkéket :-) /


Kicsit mesebeli ez a kép, a varjú, vagy nem tudom milyen szárnyas a csillagos éj leple alatt lesi fél szemmel, hogy érik-e már a tök;-))))



Nagyon szerettem hímezni, most jöhet a következő :-)


Ebben a szürke időben eléggé szemvidítók ezek a színek 



Nagyon szép , kuckózós, meleg teás hétvégét kívánok mindenkinek♥

26 megjegyzés:

  1. Nagyon szép őszi színeket választottál! Néztem, néztem a címkéket, ki is nagyítottam... szépek, de nem jöttem rá, milyen fonalakkal dolgoztál... :(
    Neked is nagyon szép hétvégét kívánok!
    Ui: látom, a bibircsókos tököd még megvan :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cimkét csak azért írtam, mert olyan szép❤️
      Festett DMC fonalak ezek is.
      Köszönöm, Ildikó!
      Bibir Csók őszi kellék;-)

      Törlés
  2. Bello il ricamo e belle le tue foto! Mariuccia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie per le tue parole, cara! Avete una grande giornata

      Törlés
  3. Szép ez a minta, nagyon szépek a színei! Imádom az őszi,meleg árnyalatokat!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Anik!
      Örülök, hogy tetszik neked is, ezek a színek melegséget árasztanak...

      Törlés
  4. For this sweet embroidery you have reelected wonderful colors , oh I like these warm colors . The Raven also acts not scary but very nice ... smile ... very nice!
    Greetings Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Sandra!
      Have a nice weekend!

      Törlés
  5. Nagyon tetszik!!!!!! Én meg erősebb színekkel hímeztem, pedig ilyesmikkel szerettem volna.:)

    VálaszTörlés
  6. Csuda jó lett a hímzés, nagyon illenek a színek a "tökös" varjúhoz :D :D :D Puszillak

    VálaszTörlés
  7. Ez is szép lett...mint miden hímzésed! igazi őszi színek..Mindig eltervezem hogy kéne hímezni boszit, meg madarat meg tököt... de a cicásig jutok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, Vera....Jövőre iktass be boszit, tököt, miegymást a munkásságodba, meglátod élvezni fogod a hasonló színeket!

      Törlés
  8. Ismét nagyon szépet alkottál. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edit, köszönöm,bár az x-eim, messze elmaradnak a tieid egyenletessége mellett...:-)

      Törlés

  9. Olá querida, passei por aqui para agradecer sua doce presença
    no meu cantinho.Obrigada !!!
    Abraços, Marie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Obrigado, Marie!
      Tehnha um otimo dia!
      Abracos,Emőke

      Törlés
  10. nagyon szépek a fonalak, ahogy a hímzésed is♥ örülök, hogy kezdesz a primitív stílusú minták iránt is érdeklődni. óriási csőre van ennek a madárnak - talán a tökmagok megszerzése a célja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter!
      Tudod, hogy régen is tetszettek a primitív minták, de a " másik énem" a francia stílusért rajong. Véleményem szerint a madár csőrében egy kisebb tök lapul,nem bírta kivárni míg megérik;-)

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Kedves vagy, köszönöm!A látogatást is:-)

      Törlés