2015. október 18., vasárnap

Peace Rose


A mai szép napfényes reggelen készültem el ezzel a hímzéssel.

A béke rózsája...bár nekem egy kissé inkább törökszekfű ...kimentem a kertbe , hogy az év utolsó rózsái közül, melyeket a hajnali fagyos idő csipkedett deresre,szedjek egy pár szálat a dekorációhoz.

Ez is egy Blackbird Design minta , de gondolom, hogy ezt már mondanom sem kell, nagyon megszerettem.


Erre a design-ra oly jellemző a madár motívum, hogy rögtön kettőt hímeztem rá a megadott egy helyett


egyrészt mert " párosan szép az élet", másrészt a mintán , a bal oldali madár helyén egyetlen betű éktelenkedett ;-) és ez valahogy nem illett az általam kívánt miliőbe.

A vászon ezúttal 28 ct-os, vajas-bézs színű. A választásom a színe miatt esett erre a lenre, mert úgy éreztem ezek a -egy kivételével- kissé tompa színek jól fognak rajta érvényesülni.


A saját festésű fonalaimból ezúttal csak kettőt , a rózsa tea és az örvény  nevezetűt használtam, a többi gyönyörűség a nemrég hozzám érkezők közül van.♥


Nagyon élvezem ezekkel a fonalakkal a hímzést , megfogtak a színátmenetek,.


Használjátok a napos időt kedvetek szerint, sétáljatok , de a meleg szobából figyelni az őszi napfényt  a tea és egy jó könyv, vagy egy kézimunka mellől sem utolsó.
Mosolyogjatok :-)


13 megjegyzés:

  1. Miután kigyönyörködtem magam a legújabb csodás művedben, megfogadtam a tanácsodat is. Finom teát kortyolgatva a napsütötte szobámban a kézimunkámat folytatom. Kardigánt horgolok. Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Un bordado precioso, que colores más bonitos!!

    VálaszTörlés
  3. How lovely! I like your two bluebirds.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, főleg a virág színei tetszenek. És persze a madárkák. :-)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép!
    Szerintem is szegfű inkább, de ez lényegtelen, mert színeiben rózsás, és a kedvem is rózsás lett tőle :)
    Ma nálunk is sütött a nap!!!

    VálaszTörlés
  6. Palavras gentis podem ser curtas e fáceis de falar, mas seus ecos são
    verdadeiramente infinitos.
    (Madre Tereza de Calcutá)
    Amo seus trabalhos cheios de criatividade, parabéns!

    Beijos Marie.

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép a hímzésed, a szekfű/szegfű (megjegyzem mindkét írásmód helyes), ami biztosan nem rózsa, a madárkapár, a színek...és gyönyörű az a gyertyatartó a háttérben♥ a vasárnap nálam is hímzéssel telt. kellemes hetet, Emőke!

    VálaszTörlés
  8. Beleszerettem! :) Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  9. Szép fotó, szép hímzés, mint ahogy meg szoktuk Tőled...
    Jó is lenne... csak bent ülni a meleg szobába...teát kortyolgatva kézimunkázni... és várni mikor süt ki végre a nap.
    Szép hetet Neked is!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szėp a hímzésed , mint mindig. Látom, hogy megkedveltèl jópár BBD mintat. Hosszú idő után végre én is hímzések töltöttem a vasárnapot. Na jó, legalább egy pár óracskát.

    VálaszTörlés

  11. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Obrigada querida, pela visita carinhosa!
    TRABALHO ENCANTADOR!!!AMO PASSAR AQUI!
    Um doce abraço, Marie.

    VálaszTörlés