2015. szeptember 13., vasárnap

Muffin

Muffint mindenki tud sütni, tulajdonképpen elronthatatlan sütemény. Azért szeretem mert az ízesítése szinte végtelen méreteket ölthet , amennyiben a készítőnek van fantáziája ;-)


Ma kicsit továbbgondoltam egy túrós-málnás muffin receptet....
Így lett belőle túrós-szedres,némi vaníliával megbolondítva


a tetejére citrommáz és előzőleg apróra vágott , szárított narancshéj került


az időtől fakult rózsák oly nosztalgikus hangulatúak..


és hímzek is ám , egy részletet mutatok belőle :



Legyen mindenkinek szép a vasárnap délután♥

14 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓ,de finom lehet! Valaki feltalálhatná már a teleportálást a gyakorlatban is...mert akkor küldenél belőle egyet, ugye? Nagyon csinos a terítéked, és csuda helyes az a torkos mackó. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a hímzésed, nem ismerem ezt a mintát.
    Szép vasárnap délutánt Neked is♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)))
      Ha jöttél volna..,..,
      Köszönöm, Eszter!

      Törlés
  2. Nagyon-nagyon guszták ♥ hímzés is nagyon ígéretes...

    VálaszTörlés
  3. Ummm! Que buena pinta!!! Deliciosos. Besitos

    VálaszTörlés
  4. Jajj, micsoda guszta sütikék!!! És az a hímzés is ígéretes ;)

    VálaszTörlés
  5. Guszta sütik!
    A hímzésedet 1 szálal hímzed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Ver!
      Nem, két szállal hímzem, a vászon 32 ct- os... de nálam a képek kétszer nagyíthatók;-),a tűbe fűzött fonalon látható a 2 szál

      Törlés
  6. Én pl. nem tudom, hogy tudok-e sütni muffint, mert még soha nem próbáltam... kóstolni már kóstoltam, de nem fogott meg. Túl tömény a tészta... de a Tiéd nagyon jól néz ki!!!
    A hímzés pedig ígéretesen szép... :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon gusztusosak a sütik! A hímzésnek pedig csodásak a színei!

    VálaszTörlés
  8. Most kivételesen van időm többet is írni, mint "óóóóó", de nem nagyon lehet ennél többet mondani!! Óóóóóóóó ezek a muffinok! És a hímzés színe is milyen gyönyörű!

    VálaszTörlés