2015. szeptember 23., szerda

Bluebird's message

Most fejeztem be ezt a nyárutót idéző kedves hímzést,a kék madár üzenete mindenki szívéhez szól.


A vászon gyönyörű színű, kézzel festett 32 ct-os len, kaptam;-)♥

Az eredeti kép így néz ki, a színeken is változtattam és a kereten is, nekem egy kicsit zsúfoltnak tűnt azzal a mintával.


Hímzés közben Kovács Kati:Indián nyár c. dalát énekeltem


mert ezekről a színekről az jutott eszembe :-)


A saját festésű fonalaimmal készült a kép, a következő színekben:


körte,katona,fenyő,othello szőlő,ringló,laguna,antracit,sárgadinnye és vörösáfonya....
Ezzel a képpel  búcsuzom a nyártól és kezdek valami őszit ;-)

13 megjegyzés:

  1. A Kékmadár története kedvenc. Kovács Kati számára nem emlékszem, megkeresem. Nagyon érdemes volt annyit dolgozni a fonalakkal, a színek varázslatosak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam,hogy ez a címe a dalnak. Hú,amúgyis beleborzongtam,de most még inkább.......

      Törlés
  2. I like the changes you made. Very pretty.

    VálaszTörlés
  3. Sokkal szebb lett, mint a minta. Annyira szép a színválasztásod!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a hímzésed, és bőséges a repertoár, amiből válogathatsz a színeket illetően. A BBD minták kicsit nekem is túlzsúfoltak, jó ez a szellősebb keret.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a te hímzésed, jobb ezzel az egyszerűbb kerettel, mint az eredeti.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! Tetszik! Gyönyörű színeket választottál, festettél!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűszép lett! Fantasztikusak a fonalaid! :)

    VálaszTörlés
  8. Szépséges lett!
    Szép, és kellemes hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép, erőteljes színek. Szemet gyönyörködtető ez a munkád is <3

    VálaszTörlés