2015. augusztus 17., hétfő

Blackbird sampler

Amikor a fonalaimat festettem, folyton az járt az eszemben, hogy ezek a színek milyen jók lesznek a The Blackbird Design  mintákhoz. Eddig csak egyet készítettem talán tavaly előtt , nem igazán az én stílusom, de!....most megtaláltam benne a bájt és nem utolsó sorban tesztelni akartam a fonalaimat is.

Blackbird sampler a neve ennek a mintának, azt hiszem ingyenes, a Pinteresten találtam, ha valaki elkészítené, akkor ITT/HERE , megtalálja.


32 ct-os ,kávéval öregbített lenvászonra hímeztem az alábbi fonalakkal:


csipkebogyó, rózsa tea, napsugár, olajzöld, eper, varjú és burgundi.

Nos aki engem nagyon jól ismer , az  tudja, hogy soha nem vagyok megelégedve a munkáimmal, vagy az esetek nagyon kevés részében. Mindig megtalálom a hibát és akkor nem teszik az egész mű.
Most viszont a fonalak jól teljesítettek , amikor véletlenül tévesztettem a hímzésben és bontottam, akkor  nem hagytak nyomot a vásznon és tetszett hímezve is a színátmenet .


Talán a kissé "melankólikus" hangulatú Blackbird mintákhoz nem illenek ezek a vidám színek, nekem mégis tetszik a végeredmény.

A minta alsó részén monogram és egy "mai" dátum volt, helyette én ezt hímeztem:


Internetes kutatómunkát is végeztem,hogy Ohio létezett-e már ebben az évben.:-)
Tegnap reggel kicsit hűvösebb volt , az ágyban , nyitott ablaknál fejeztem be a sampler hímzését ...nagyon nyugodt pillanatok voltak...


Ennek örömére tovább tesztelem a fonalaimat és hímzek egy újabb BBD-t.

15 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Tényleg nagyon szépek a színek, és csodajó fotókat készítettél!
    Szép hetet, jó hímezgetést Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Neked pedig jó BalatonNET- et❤️

      Törlés
  2. De jó őket felhasználva is látni! Nagyon szépek! Nekem kifejezetten tetszik ez a minta ilyen vidámabb kiadásban:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép minden festésed. Számomra ez hihetetlen, én sosem próbálkoztam ilyesmivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Modeszta!
      Semmi ördöngösség nincs benne. Maximum boszorkány konyha, egy kis ötletesség és logikus gondolkodás a színkeverés rejtelmeiről- ez kell hozzá:-)

      Törlés
  4. Én nem látom olyan élénknek a színeket, pont jók-nagyon tetszik!!!!!!
    És : festettél sárgát kicsit,pedig nem is szereted.:))))))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm:-)))
    Mónikám hát emlékszel...❤️kell a sárga szín is mert rózsaszín csillag nincs;-) lesz még más sárga szín is, de most tesztelek, hímzek, olyan jó!

    VálaszTörlés
  6. Szuper!
    Olyan jó, hogy van otthon festett fonál, én is bátran kezdek bele olyan munkákba ami ezt kívánja. Ugyanez a gondom: ritkán találok nekem tetsző mintát, mindegy, csak használni lehessen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt gondolom, hogy a saját festésű fonal tesztelése az azzal való hímzés érdekessé, izgalmassá teszi a munkát. Jó látni ahogy alakul, kicsit másképp, mint ahogy azt a tervező megálmodta...

      Törlés
  7. Gyönyörű lett! Szép színekkel. Tudod már hogy lesz befejezve?

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm. Még nem tudom, Vera... a teszt volt a legfontosabb, a befejezés majd lesz valahogy;-)

    VálaszTörlés
  9. Tényleg jól mutatnak a saját festésű fonalaid! Aranyos a minta is, és a hímzővászon is jó választás volt. Puszillak

    VálaszTörlés