2015. augusztus 10., hétfő

At Home with Jane Austen



Remélem nem követtem el túl nagy szentségtörést, ugyanis biztosan sokan ismeritek ezt a
 The Sampler Girl mintát


amit "eléggé " átalakítottam, mind színben, mind formában, mind mintában. 



35 ct-os zöld dió héjával festett vászonra hímeztem Crescent Colours és néhány Barbaral festette fonallal.


Noha nem tudom, hogy J.A. száját melyik évben hagyta el ez  a gondolat, de az alábbi évszámot hímeztem a sok szám helyett.


a szobában halványabb



Van ennek a mintának egy tengeres testvére ....fantázia beindul 3,2,1....;-)

Ui.:a fonalfestést holnap folytatom.

18 megjegyzés:

  1. Hű, a lányom meg lenne veszve érte! imádja a műveit olvasni.
    Fess és írj róla. Imádom nézni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Én is szívesen olvasom....
      Szereted nézni? Akkor hát ... megjelent a hatodik rész:-)

      Törlés
  2. Hát, az átalakításról Tanya Marie-t kellene megkérdezni. Én szeretem, ha valaki kreatívan nyúl egy mintához. Tetszik a te változatod, színben, szerkezetben egyaránt. De nagyon-nagyon csodálkozom azon, hogy nem néztél utána legalább napra pontosan, hogy mikor született a gondolat:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter!
      Az eredeti minta nekem kicsit furcsa színhatásban.
      :-D tervben volt, már elég jól ismersz engem:-)Azért nem néztem utána, a valós évszámnak, mert nem volt türelmem a meleg miatt, de ami késik, nem múlik;-)

      Törlés
  3. Oh how beautiful , I have a great weakness for Jane Austen and find your sampler just beautiful !
    Greetings Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Sandra. I'm a big admirer of the writer or grow...
      Hugsemőke

      Törlés
  4. Nagyon szép lett ez a munkád is, Emőci! Szerintem nem történt szentségtörés ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Jucuskám, megnyugodtam;-)))

      Törlés
  5. Hűűűűűű! Odavagyok érte! Miért lenne baj,ha átalakítod? Én díjazom!!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónikám, örülök, hogy tetszik neked❤️
      Miért lenne baj? Hát talán.. Vagy nem is tudom, talán nem illő dolog.

      Törlés
  6. Nekem az így, ahogy van, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett ez a Jane Austen-ed is, még ha átalakítottad is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Jucus!
      Akkor nem vétettem nagyot.....

      Törlés