2015. augusztus 14., péntek

A színek játéka VII.

Van itt valaki?:-) Vagy mindenki nyaral? ♥
Aki internet közelben van, annak mutatom szeretettel az új színeimet.
a körtefán fotózva igazán hitelesek a színek:


Az első a 
- r ó z s a -



a második szín a 
- s z i k l a -


az
- é g b o l t -
nevet kapta a harmadik szín , mert ma ilyen


következzen a negyedik, a 
- s ó s k a -


akinek van a kertjében, az tudja,hogy van ilyen színű
- m á l y v a -


a hatodik a 
-k a t o n a  -


és a mai bónusz, azaz a hetedik szín a....gondolkoztam, hogy "barátság"-nak kereszteljem-e , de azt csak egy valaki tudja, hogy miért, ezért lett
-o t h e l l ó  s z ő lő -



és együtt:


ihlet van, kedv is....nemsokára folytatom:-)

18 megjegyzés:

  1. A sóska lenyűgözött, de a "barátságos" othelló szőlő meg is dobogtatta a szívem :) Gyönyörűek a most festett fonalkáid is :) Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Én itt vagyok, sajnos nem sok nyaralással a hátam mögött, 1hét volt a hegyekben, talán még az ősszel, de nem kiabálom el.
    Megint nagyon szépeket festettél.
    Tegnap én is kísérleteztem, nézz be hozzám, ha van kedved

    VálaszTörlés
  3. itt vagyok.:) Csodállak a lelkesedésedért.nem sok kedvem van alkotni ebben a melegben....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van lelkesedés, de annál kevesebb most az erő:-(

      Törlés
  4. Én is itt vagyok, egészen keddig :) Utána BalatonNET :)))
    Ezek a színek is gyönyörűek! Nem akarok beletúrni a mester titkaiba :), de... mivel festesz? Rózsaszirommal? Sóskalevéllel? Vagy csak a nevét kapja a leghasonlóbbról? (mert pl. sziklával biztos nem festesz.... vagy mégis...??? :)))
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm❤️
      A színek játéka sorozat már Columbus festék és azok variációi, és két fonalat a sz@r Bolero italporral festettem. Sziklával még nem próbálkoztam, de ha a kőleves létezhetett, akkor sziklával festés is van:-D
      Ezek a nevek az én fantáziámban születnek, asszociáció:-)

      Törlés
    2. Kár... mármint a festék... délelőtt épp azon elmélkedtem, hogy ha festesz sziklával, akkor katonával is... ballag a katona... és egyszer csak hopp, festőlé lesz belőle... :))))

      Törlés
  5. Én is itt vagyok...és kedd után is...
    Gyögyörű színek valóban...és jó kérdés , amit Ildikó kérdez...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera❤️
      A válasz egyel feljebb;-)

      Törlés
  6. Következik az ötvözése a színeknek, kíváncsian várom. A Müllerben kapható textilfestékek is nagyon szépek. Hű, nagyon.

    VálaszTörlés
  7. Még mindig van olyan szín, amivel nem festettem és sok szín van már most is, amiket festés után más színnel" utókezeltem" .
    Tapasztalatom szerint már 3 szín cseppet sem olyan színt ad ebből a festékből, mint ami rá van írva a csomagolásra, de ezen nem akadok fenn.az is lehet, hogy a gyártó- véletlen -másik tasakba tette a festéket mint kellett volna....

    VálaszTörlés
  8. Ami rá van írva: ki kell próbálni, meglepetésszerűen van, de tényként látod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, de egy terrakotta miért lila? A bordó miért barna? És vajon a mustár miért khaky????

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Festés előtt? Persze, hogy kipróbálom, vannak kis darab próbafonalak, de akkoris bosszantó

      Törlés