2015. augusztus 9., vasárnap

A színek játéka V.

Ma megint úgy ébredtem fel, hogy festenem kell, remélem nem kényszeres és el fog múlni;-)
Ma hétféle színű festéket használtam


A képen nem igazán hitelesek a színek, de az udvaron is fotóztam egyenként, talán az hívebben tükrözi a valóságot

Ő itt a 
- b e r k e n y e -


A második a 
- m á j -


a harmadik ma a 
- n a r a n c s -


a negyedik az 
- a n t r a c i t -


az ötödik a 
- v a r j ú -
mégpedig a dolmányos:-)



és a hatodik a 
- c s i p k e b o g y ó-



.....és még mindig vannak terveim

Szép vasárnapot mindenkinek♥

10 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon-nagyon szép lett!!! Azt kell mondanom, már várom a holnapiakat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöm Eszter, érdekes a várakozás, hogy festés után és száradás után hogyan alakulnak( át) az egyes színek

      Törlés
  2. Ez a nap is sok szép színt hozott. Ügyi vagy, Emőci :)

    VálaszTörlés
  3. Jöhet a folytatás, izgatottan várom milyen színeket
    álmodtál még.
    Teljesen felspanoltál / nem jut más szó az eszembe /, én is festeni fogok :)

    VálaszTörlés
  4. Minden szín érdekes, egyedi, különleges. Megint nagyon kreatív voltál. Csak így tovább kislányom!

    VálaszTörlés
  5. Többen is kedvet kaptak , fonalat festeni...általad..gyönyörű színek lettek, és szép a kivitelezés is....
    Szép hetet!
    A mostani hímzésed is szép lett és milyen gyors vagy... Mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera.....
      Á, nem vagyok gyors, de nem is célom, az élvezet miatt kézimunkázom, tudod. Nem tudommi lesz még a végső kialakítás

      Törlés