2015. augusztus 8., szombat

A színek játéka IV

és megint....
aki unja, az úgy sem olvassa, de hátha érdekel még valakit, hogy ma reggel milyen színeket álmodtam meg:


részletesen:

-r ó z s a  t e a -
a neve az első színnek, nagyon tetszik nekem, mert szép fakó,antik:


a második élőben intenzívebb színnel rendelkezik, ő a 
- s á r g a   d i n n y e -


a harmadik a 
- b ú z a v i r á g-
ami kicsit sem lila, talán a fény játéka ami a fotón látható


itt a szép
- ó a r a n y -


- n u g á t -


és a mai utolsó, amit "jesszaszatyaisten"-nek akartam elkeresztelni, mert elég "durva" élőben, de száradás után
-f u k s z i a -
színné szelidült:-)


így mutatnak együtt hatan:


már olyan sok fonal gyűlt össze, hogy érdemes volt egymás mellé tenni őket



Pihenjetek, aludjatok sokat, csináljatok valami igazán jó dolgot a hétvégén♥

10 megjegyzés:

  1. Emőci, fantasztikusan színeset álmodtál :) Ebből a "kupacból" a sárgadinnye és a nugát a favorit, amúgy meg mindegyik szép lett. Bizseregnek az ujjaim :) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Lehet,hogy nem illik ilyet kérdezni, de engem nagyon érdekelne,hogy miktől lettek ilyen színűek a fonalak.:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónikám, ezek már szintetikus festék felhasználásával készültek

      Törlés
  3. Hihetetlen tempóban ontod a fonalakat, Emőke! Lassan üzletelhetnél velük.Most a rózsa és a barnásak a kedvenceim, ez abszolút az én színvilágom. Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter!
      Nem gondoltam, hogy egyezik a színvilágunk:-)
      üzelet? ááááááááááá, nagyon fontos számomra a nyugalom, nem akarok bizonyos berkekben vihart kavarni;-))

      Törlés
  4. Délután már írtam , de vagy nem küldtem el, vagy elszállt valahova?
    Én soha nem unom meg nézegetni a fonalaidat, nagyon szépek.
    Én is kedvet kaptam hozzá, de sajnos nem teljesen úgy sikerült, mint ahogy elképzeltem, de nem adom fel. A blogomon írtam is róla.
    Ezek a nevek fantázia nevek, vagy a festő alapanyagokról nevezted el őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Éva!
      Kérdésedre most muszáj kérdéssel válaszolnom : szerinted létezik olyan nevű textilfesték, hogy "jesszaszatyaisten"?

      Törlés
    2. Természetesen nem arra a fonalra gondoltam, de nem rossz ötlet egy festéket így elnevezni :) :)

      Törlés