2015. augusztus 4., kedd

A színek játéka II.

A mai festésre Eszter inspirált a legújabb mesés munkájával.

7 szín keverékéből születtek ezek a színek.


Elsőként bemutatom az elsőt ami a 
-h ö l g y -
nevet kapta,ez az egy nem festékkel készült ,  hanem a csak festésre  alkalmas  bolero italpor egyikével;-)



A mai második szín a 
- k ö r t e -







A harmadik színre nagyon büszke vagyok, régóta áhítottam már ilyet festeni, végre sikerült :-)
ő a
- v ö r ö s  á f o n y a -
három szín keveréke 



A mai negyedik az 
- ö r v é n y -
fantázia névvel büszkélkedik/szegény baba rosszkor volt rossz helyen/


Az ötödik a 
- k o r a l l -


és végül, de nem utolsó sorban a szép jeges
- m e n t a -


Ráadásként a tegnap sütött finomságot mutatom nektek, ha valakinek nagyon szimpatikus ;-), szívesen közzéteszem a receptet is

Körtés piskóta felturbózva darált dióval, fahéjjal és gyömbérrel, a tetejére barna cukorral kevert darált diót karamellizáltam :


További kellemes nyarat kívánok mindenkinek, igyatok sok folyadékot ♥

11 megjegyzés:

  1. Nagyon gyors voltál, Emőke! Csodaszépek a fonalak, nekem a legjobban a körte és a vörösáfonya tetszenek, de a többi is remekül sikerült. A sütid pedig rettentően csábító♥ - csodálom, hogy még erre is jutott időd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszer, száradással együtt 1 óra alatt készen volt. Köszönöm❤️
      A süti olyan puha, olyan házi... Hideg tejjel fogyasztandó;-)

      Törlés
  2. Gyönyörű színek ismét! Nagyon ügyi vagy!
    A süti receptjét nem kérem, inkább sütit küldj, plíííííz!!!
    :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Ildikó❤️A sütit remélem megkaptad;-)

      Törlés
  3. ♥ szépségesek ezek is, egy szelet körtés én is kérnék így lefekvés előtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Rita❤️, neked is küldtem fénypostával körtést...

      Törlés
  4. Gyönyörű színek..........Szépségesek!
    Az a süti... csak fél szemmel néztem rá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöm, Vera neked is. Miért csak fél szemmel nézed a sütit? Nem ehetsz valamiért?

      Törlés
    2. Ehetek... de minden evés plusz kilót jelent...
      A nézéstől is hízom...

      Törlés
  5. Emő, én már a "hölgy" csodálatánál leragadtam :) Csodásak most is a festett fonalaid! Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jucuskám, köszönöm❤️, gyűlik a következő adag:-)

      Törlés