2015. július 24., péntek

Levendula

Elég sokáig hagytam, hogy a méhek élvezkedjenek 


a két levendula bokron


majd leszüreteltük



Bertával:-)



Néhány napig a nappaliban tároltam, hogy a finom illat belengje


Mivel elég tetemes mennyiség, nehezen szántam rá magam a virágok leszedésének, de mikor már elkezdett potyogni, kénytelen voltam .
Idő közben horgoltam 10 virágot, levendula színekben:


és egy kicsit vastagabb anyagból varrtam 10 párnát, ami nem sikerült szép sarkosra, talán az anyag vastagsága miatt.....


Kis fülecskét is varrtam bele, ha később  szeretnénk felakasztani


A horgolt virágokat a párnákra varrtam , majd laposra töltöttem őket levendulával:


Bevarrtam a nyílásokat 


és el is készültek. Az illatuk eléggé intenzív, de ez volt a cél.


Szépen sorakozva várják a sorsukat....:-)




14 megjegyzés:

  1. Szemet gyönyörködtető,az illatát elképzelem.:)
    Egy bokrot én se szedtem még le,hagyom a lepkéket,méheket.
    Milyen anyag ,vászon ez,amiből varrtál????

    VálaszTörlés
  2. Mónikám, halvány lila gőzöm sincs milyen anyag. Pamutvászon, kicsit vastagabb mint a lepedő, érdekes a szövése is

    VálaszTörlés
  3. Ó de ügyes vagy... egyszerre ilyen sokat készítettél...
    Nagyon jó fotók... Barkás kép nagyon tetszik...
    Nálunk nagyon korán nyílik a levendula, szerencsére a 4 bokor egymás után...Most kezd új virágokat hozni...
    Szép hűsölős hétvégét!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép kis kollekció! Az illata tuti fenséges! :)
    Berta pedig <3
    Szép hétvégét!!!

    VálaszTörlés
  5. Que bonitas fotos!! preciosos los saquitos para la lavanda, yo también tengo lavanda en la finca que bien huele!!! besos

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek! Szépen megalkottad őket! :)
    Én is készítettem néhányat, s most újra nyílik már a levendulám :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek a kis illatpárnáid! Nagyon tetszenek! De akinek ilyen segítsége van a virág szüretnél annak :-))

    VálaszTörlés
  8. Mmmm de szívesen szagolgatnám őket! Szerzek majd én is szárított levendulát és nekiugrok hasonlónak. További szép nyarat!!!

    VálaszTörlés
  9. Berta ahogy vigyáz rá ♥ Nagyon szépek lettek a párnácskák!

    VálaszTörlés
  10. Én most hétvégén fogok "szüretelni" :) persze ilyen szépséges zsákocskák és horgolt virágok nélkül

    VálaszTörlés
  11. ⊰❀˚° ·.
    Passei para uma visita.
    Lindos, muito decorativos e perfumados!!!

    Ótima quinta-feira!
    Beijinhos.
    ♡ه° ·.

    VálaszTörlés
  12. As pessoas entram em nossa vida por acaso, mas não é por acaso que elas permanecem.
    Obrigada querida pela presença amável
    Ficaram lindos os saquinhos decorados com crochês!
    Lindos dias de verão!

    Beijos Marie.

    VálaszTörlés
  13. Ooooh. Ízléses, gyönyörű. Idén nekem is volt sok virág a bokron de én lusta disznó voltam és csak összekötöttem és betettem ruhásszekrénybe. Most szégyellem magam. :)

    VálaszTörlés