2015. július 17., péntek

Egy kis nyaralás

A telken nyaraltunk 1 hetet és  mondhatom, hogy  tökéletes kikapcsolódás. Az arra járó autók száma kb. 3 naponta 1 és összesen 5 emberrel találkoztam . Nem vagyok antiszociális alkat, de nagyon rám fért már egy kis pihenés.
Hoztam nektek pár képet a holtágról, ami 100 méterre van tőlünk:




a határról ami körbevesz



ezt a táblát 2 nap alatt aratták le, ezzel a modern géppel:



a vadonatúj teraszról



és hasznos segítőnkről : Trakeszról 


Bertáról, aki végre kiszaladgálta magát ,


vadászott /madárra, fácánra, macskára, mikor milyen préda került a szeme elé:-) /:


de ha kellett , szépen ült :-)





Fotóztam állatkákat:





pedig nem is vagyok rózsabimbó;-)



kép a napozásról


és persze az elmaradhatatlan kézimunkáról:


ami


időközben elkészült:


Threadwork Primitives : Bluebird sampler


a vászon 35 ct-os pár évvel ezelőtti zöld diós festésű


a fonalak: DMC, Crescent Colours és egy Angi festette fonal


A tervező kifelejtette a J betűt az ABC-ből, de én odabiggyesztettem;-)

Ez itt egy régi rece horgolt függöny, azt hiszem említést érdemel .Nagyon vékony cérnából horgolta valaki , úgy gondolom hatalmas munka , nagy koncentrációt igényel:


a nyaralásnak vége lett



de egy kis ráadás ....
Itthon megérett némi szeder:


amiből egy keveset felhasználva


finom szedres piskótát készítettem:


Mindenkinek kívánok nagyon szép nyarat és aktív pihenést! ♥

19 megjegyzés:

  1. Was für eine tolle Bilderflut, so viele nette Eindrücke. Ganz besonders gut gefällt mir dein kleiner Sampler und die leckeren Brombeeren hm,hm...und dann noch der Kuchen (ich liebe Kuchen..). Der filigran gehäkelte Vorhang sieht fantastisch aus, so edel und besonders.
    Wünsche dir ein schönes und erholsames Wochenende
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  2. Csuda jó bejegyzés!!!!!
    Úgy ül ott Berta,mint aki az asztalon várja az ebédjét.:)
    Te aztán bírod a napot!!!! Én ki nem feküdnék!:)
    Víz.víz.....a nyaralóhoz közel, csudajó!!!!
    A hímzésed meg ,mint mindig...:)
    Egy kis szeder? Bár nekem lenne ennyi,de 1x majd lesz!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Mónikám!
      Bertát igazából én raktam abba a kerti székbe, mert állandóan rám akart mászni, mint pólyás korában.Ebéd?
      ott még nem tartunk, hogy ő is az asztalnál egyen, és nem is fogunk.:-)
      A napot már nem bírom annyira mint régen, mint amikor egész nap lehetett napozni a Balaton parton mert nem volt ilyen őrült meleg.
      Van egy kisebb virág spriccelőm, -folyamatosan vizeztem magam-azzal bírtam délelőtt 2 órát, meg délután mikor már nem tűzött annyira a nap.
      A szeder a termésnek csak a beérett része, ez egy 5 éves bokor, ami óriásira nőtt/ jól érzi magát a bodza alatt/aminek időközben lett egy kicsinye is.
      Nemsokára megyek újra szüretelni.

      Törlés
  3. Nagyon szép a hímzésed, Emőci :) Jó a napozós kép is :D Berta hihetetlenül intelligens kutyus, megérdemelte a futkározást. A szeder ínycsiklandó, a számban érzem az ízét :) Puszillak

    VálaszTörlés
  4. De jó is vízközelben pihenni! Szépek a képek, ez a nyugalom szerintem sokkal többet ér, mint egy zsúfolt helyen nyaralni. Milyen holtág mellett vagytok? A kutyád nagyon édes♥ , a hímzésed pedig igazán szép lett! A "J" betűt nem felejtették ki, sokáig ilyen abc-t használtak, ugyanis az "I"-t használták a "J" helyett is.( nekem is szemet szúrt ez régi samplereken, és utánanéztem ). Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, most már ezt is tudom, köszönöm, Eszter! Tudom, hogy sokat tanulmányozod a régi samplereket, egyszer régen említetted.
      furcsa volt nekem, nem is értettem, hogy tévedhet egy tervező ekkorát.
      Igen, valóban nagyon jó kipihenni az embereket is;-))))

      Törlés
  5. De jó kis hét lehetett! Igazi kis nyugalom sziget ez a hely, a képek is annyira hangulatosak! A hímzés pedig annyira szép, ezek a színek:) Beleszerettem (ebbe is:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Gyöngyike!
      Nem gondoltál te is a keresztszemes hímzésre, mint elfoglaltságra?;-)

      Törlés
  6. Köszi ezeket a csodás képeket! Kicsit irigyellek... nekem még odébb lesz a pihenés..
    A hímzéseid is nagyon szép! (Kinagyítva is percekig nézegettem, hogy hová biggyesztetted a J-t... de megvan :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Ildikó, tudom, hogy nem irígykedsz, nem vagy te olyan, és azt is tudom, ha eljön a te pihenő időd, te is legalább ilyen tartalmasan fogod eltölteni:-)
      a hímzésen most már ott marad a J, annak ellenre, hogy Eszter által megokosodtam:-)

      Törlés
  7. Mert megérdemelted a pihenést :) csodaszép helyen voltatok!

    VálaszTörlés
  8. Elején a fotók... maga a nyugalom, csendet, sugallják...
    Berta de édes... várja a kaját... Bizonyára neki is tetszett a szabadság..
    Himzésed megint, mint mindig szép!
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
  9. Már a képeket nézetve is megnyugszik az emberlánya... Berta ♥ ahogy ott ül a széken♥ hímzés szépséges, a szedres süti is nagyon guszta

    VálaszTörlés

  10. Olá querida, passei por aqui para agradecer sua doce presença no meu cantinho.
    Desejo-lhe lindos dias de verão!

    Obrigada !!!
    Abraços, Marie.

    VálaszTörlés
  11. A pihenés mindig jól jön, pláne ilyen szép környezetben :)
    A hímzésed nagyon szép, mint mindig

    VálaszTörlés
  12. Jó nézni a pihenés képeit. Idén nekünk ez maradt.
    Berta imádnivaló. Okos kis buksikája.
    Köszönöm a beszámolót, minden képét élveztem.

    VálaszTörlés