2015. május 17., vasárnap

Rózsaszín

Egyszer már feltettem azt a kérdést : mi lehet az oka, hogy kinek miért az a szín a kedvence ami.
Még nem jöttem rá, mit szeretek annyira a szép rózsaszíneken, de a fehér mellett ez a kedvencem ♥


Persze megint biscornu, persze nem az enyém:-)

Lee Albrecht egyik free mintáját kezdtem el hímezni , de a 3/4 részét átalakítottam hímzés közben az én szám íze szerint:


A vászon 28 ct-os Zweigart Biscuit , Crescent Colours fonalakat használtam és egy nagyon finom színű Coats horgoló cérnát.



Középen a hardanger rész kapott egy kis plusz azsúrozást és egy rakás francia csomót:-)


A kis rózsa gomb , akár az igazi:


Napsütés, mosoly, boldogság---Legyen szép a vasárnap délután♥

9 megjegyzés:

  1. Különleges minta a rózsaszínekkel. Rózsa - porta, rózsa-szín ... :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda romantikus kosárka! Csodás lett ez a biscornu, finomak a színek, nekem különösen tetszenek azok a hármasával elhelyezett halovány rózsák. És újra megjegyzem, milyen gyönyörű a LOVE-párnád...

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, kinek mitől az a szín a kedvence, ami... egy biztos, nekem mindegy, milyen színnel hímzel, mert mind gyönyörű, aprólékos, finom munka, mindig tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Beautifully , I like these colors also very particular and all the subtleties are enchanting . A big compliment !
    Greetings Sandra

    VálaszTörlés
  5. Egyszerűen gyönyörű! Mindig azt hiszem, hogy az a legszebb, amit épp mutatsz, de aztán jön az újabb, amitől szintén teljesen elámulok!
    Csodaszépek!!

    VálaszTörlés
  6. Nekem meg tetszik a rózsaszín ,mint szín is... Ebből adódon eleve tetszik... Ráadásul biscornu...Ilyen kis rózsásat még nem készítettem... de azt hiszem illő lenne már...
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! Nekem is nagyon tetszenek ezek a finom rózsaszínek. :-)

    VálaszTörlés