2015. május 2., szombat

Biscornu rózsákkal



A minap ez a Victoria Sampler minta akadt a kezembe, és a rózsák miatt kedvem volt elkészíteni. A mintát kicsit átalakítottam és a színek is mások.


A vászon az egyik  kedvencem a színe miatt, 28 ct-os Julianna , keksz szín.


A közepén van egy szép hardanger rész, ami nem igazán látszik a gomb miatt ami összefogja a biscornut


Kézzel festett fonalat, DMC-t és fehér horgolócérnát használtam hozzá.



Süt a nap, virágzik a bodza, mosolyogjatok ♥
Szép vasárnapot mindenkinek :-)

23 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!!!
    Szép vasárnapot Nektek is!

    VálaszTörlés
  2. Jaj de gyönyörű !!!Én ezeknek a típusú rózsáknak még nem mertem nekiállni. A céklaleves festésnél kell használni valami színrögzítőt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a típusú rózsa igazán nem nehéz.Szilvi, csak bátran, bátran!
      A céklalevet pedig már tudod.

      Törlés
  3. Én sem csináltam még sosem ilyet! A tiéd nagyon tetszik, mesések a színei! Szépül az idő, reméljük szép vasárnap lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Modeszta! Te is próbáld meg, mert igazán gyerekjáték az elkészítése!

      Törlés
  4. Virágzik már nálatok a bodza??????????
    Azt hittem,hogy nem jól látom....
    Nahát!
    Mindig csodát alkotsz!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Mónikám, virágzik, én is meglepődtem!
      Köszönöm♥

      Törlés
  5. Es precioso!!! Me encantan las flores y los tonos de la tela. Besitos

    VálaszTörlés
  6. Beautifully your Biscornu , I love the colors and the style . Have a nice week Begin .
    Dearest greetings from Germany
    Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Sandra!
      Thanks for your visit and kind words.
      Hugs

      Törlés
  7. Emőke mielőtt elmaradna... az a terítő is ám igazán szépséges...a színe is szép...
    De ez a biscornu... álom szép és természetesen a rózsaszínek....vagy mályva? mindegy... nagyon szép...Gyűjtöd őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukám műve a terítő, egy régebbi,köszönöm, átadom!
      Köszönöm, Vera!
      A biscornukat nem gyüjtöm, nekem egy sincs, nem használok ilyesmit. Mind másé ....

      Törlés
  8. Nagyon finom lett ez a biscornu ♥.

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos. Nem győzöm visszaolvasni a lemaradásomat, és újfent megállapítom, hogy remek csaj vagy te Emőke!

    VálaszTörlés