2015. április 9., csütörtök

Digoin


Ha én egy közép franciaország- beli hölgy lennék, egészen biztosan lenne ilyen:


vagy ilyen:


porcelánom a konyhámban, a fehér konyhabútorom ajtajának üvegén át kukucskálnának rám.
Viszont nem ott élek, de van egy nagyszerű kiadvány, amiben keresztszemes mintába álmodva köszönnek vissza ezek a virágok, színek és a hangulat:


35 ct-os fehér szlovák vászonra hímeztem belőle az egyik csodaszép mintát, 1 szállal, DMC fonalakkal:


Gondolkoztam, hogy 2 szállal hímezzem- e inkább , de úgy láttam, hogy bár nem fed teljesen,  így légiesebb:


A keret adott volt, egy régi fa kék színű , a hímzést madeirával együtt tettem bele:


A kép természetesen nem magamnak készült , hanem......még titok♥





14 megjegyzés:

  1. Szokás szerint gyönyörűségeset alkottál, Babám!

    VálaszTörlés
  2. Que cuadro mas bonito. Felicidades. Besitos

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem én is ezeket a rózsákat ! A könyvet is , de eddig még csak nézegettem ... de ami késik, nem múlik :)

    Gyönyörűséges lett a hímzésed .

    VálaszTörlés
  4. Szépséges a rózsád és az összhatás ♥

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! Tényleg légiesen szép! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépet alkottál ismét! A csipke is jól mutat a keretben!

    VálaszTörlés
  7. Szép lett a hímzésed! Remélem meggyógyultál!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, örülök, ha jobban vagy!

    VálaszTörlés
  9. Ó jaj, megint milyen gyönyörűség! Tökéletes a kerettel és a csipkével!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép! A csipke pedig felrakta az egészre a koronát! Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép a megunhatatlan csipkével.

    VálaszTörlés
  12. Csodás lett Emőke!! <3
    Ilyen vásznat holt lehet beszerezni?
    Mostanában egyre inkább kedvem lenne újra hímezgetni.. :)
    Pussz! :)

    VálaszTörlés
  13. Ilyen bonyolult hímzést én nem tudok kiszámolni.Ehhez már matek kell.
    "Szép,mint mindig énnekem".:)

    VálaszTörlés