2015. április 20., hétfő

Amizade em hardanger

azaz hardanger barátság néven fut ez a minta , amit Lee oldaláról töltöttem le.

Én biscornut készítettem belőle:


Nem volt rá szükségem, de olyan régen csináltam ilyen öltéseket, hogy muszáj volt felelevenítenem őket, nehogy elfelejtsem a technikát.


A vászon 28 ct-os Jobelan  , Cameo Peach színben.

A fonalak színét átvariáltam kicsit, a lilához volt hangulatom:


Crescent Colours fonalakat használtam, a hardanger öltésekhez pedig fehér Anchor  horgolócérnát.

A  kis fehér rózsa gomb fogja össze a biscornut, sajnálatomra ez volt belőle itthon az utolsó darab:


Ui: Aki aggódott értem, hogy beteg voltam, köszönöm, jól esett, jelentem meggyógyultam:-)

11 megjegyzés:

  1. Csodaszép ♥
    Örülök, hogy meggyógyultál.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom kis darab, mint mindig!

    VálaszTörlés
  3. Meseszép! Finom, elegáns, Emőkés!
    Örülök, hogy jól vagy! Szép hetet!

    VálaszTörlés
  4. A rózsagomb tökéletes összhang veled,a bloggal.:)
    Örülök,hogy meggyógyultál,nagyjából én is.:)

    VálaszTörlés
  5. Minden részlete gyönyörű! A hardanger olyan szép, finom technika.

    VálaszTörlés
  6. A gyógyulás az első, ennek örülök!
    Gyönyörű az egész, a gomb is egy csoda! Nagyon bájos lett!

    VálaszTörlés
  7. nagyon régen láttam biscornu-t utoljára. szépséges a munkád, a hardanger, a színek...

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, gombostól, fonal választástól, hímzéstől, egyszóval mindenestől tetszik! :)
    Betegség mentes, szép napokat!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű lett a hímzésed, a gomb is tökéletesen passzol!
    Örülök, hogy meggyógyultál! :)

    VálaszTörlés
  10. Nos ez a hardanger messze áll tőlem... de gyönyörűséges... Én inkább csak nézegetem..talán sosem tudnám megtanulni...Egyébként is a biscornuk szívem csücskei... igy többszörösen is tetszik...
    Jó hogy meggyógyultál!Szép napokat és köszönöm a jókívánságokat!

    VálaszTörlés
  11. O valor das coisas não está no tempo que elas duram, mas na intensidade com que acontecem.
    Por isso existem momentos inesquecíveis, coisas inexplicáveis e pessoas incomparáveis.(Fernando Sabino)
    Uma linda e abençoada semana!!!
    Abraços Marie.

    VálaszTörlés