2015. március 14., szombat

Szerelem

Eszter finom free mintája megihlette a fantáziám, kicsit másképp készítettem el, mint ahogy ő megálmodta.


32 ct-os antique rose lenvászonra hímeztem fehér Puppets osztott hímzővel . Mindenképp ki akartam próbálni én is , mert "Ördögáginál" azt olvastam , hogy nincs a Puppets fehérhez fogható fehérebb  fonal, teljesen egyetértek vele:-)


A minta egyszerűsége a vászon színével párosítva régies/ nosztalgikus  hangulatba ringatott, ekkor jött az ihlet egy újabb versre:



A szerelem hajnalán
Virágok nyíltak a rózsafán
Átsütött a napsugár
A rózsák gyenge szirmán.

Délben eső esett
Könnyeink peregtek
Szívünket mi lelte?
Lelkünk nem érthette.

Aztán este lett
Csendesen hó esett
A sötétben a kezem
Kezedet meglelte.

Éjjel a hold sugara
Fénylett az arcunkra
Tudtuk, eljön újra
A szerelem hajnala


A párnát a tömőanyag mellett szárított levendulával gazdagítottam, középre kis gyöngyház szív gombot varrtam :


Csendes, merengős a hétvége , készítsetek szépet, mosolyogjatok♥

17 megjegyzés:

  1. ♥Gyönyörű♥ Nagyon tetszik a párnád, az egyedi megvalósítás, az általad választott színek,és az a sok régi/es kincs, amivel valódi nosztalgikus hangulatot teremtettél! Szép hétvégét! Eszter

    VálaszTörlés
  2. Szívből örülök,hogy a szerelem megújult! Mindig csoda újra átélni....Ezt tükrözi a hímzésed,a versed....♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a szerelem ilyen...jó estben:-)
      Köszönöm, Mónika!

      Törlés
  3. Nagyon szép párnácska és nagyon szép a vers is!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Es precioso!!! Me encanta. Besitos

    VálaszTörlés
  5. Művésznő, vagy Költőnő?
    Nem is tudom hogyan szólítsalak. Ezek már megint hangulati csodák. Azt hiszem jogos az elfogultságom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyu, szerintem egyik sem,csak hangulatember ;-)

      Törlés
  6. Nagyon szép... és milyen szép versikét is írtál hozzá...
    Szép délutánt!Gondolom nem véletlen akkor hogy a fehér Puppetset veszik festésre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera!
      Nem tudom, én eddig csak DMC-t festettem....ezt a fehér Pupetts fonalat megtartom a további fehér hímzésekhez.

      Törlés
  7. Csak ámulok! Nagyon szép mindkettő!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett - olyan finom szépség.... a versedből meg slágert lehetne írni - nincs zenész ismerősöd? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildikó, hát slágert ???????:-D
      KÖSZÖNÖM♥

      Törlés
  9. A vers és a hímzés is nagyon tetszik, Te magad vagy :)

    VálaszTörlés