2015. március 8., vasárnap

Szép húsvét

Bár még csak közeleg az ünnep, én már elkészítettem az idei asztal díszeként ezt a képet:


A lányomnak készült, ezért ő választhatta ki hozzá a fonalakat, kérésemre a DMC lenek közül:



Ezekkel  hímeztem a mintát 32 ct-os törtfehér lenvászonra,


amit ITT találtam. A nyúl virágmintás bundájába szerettem bele :-)

Téptem  neki friss füvet a kertből;-)


Egy elég rozoga képkeretet festettem a kedvenc orchidea fehér színre, lakkoztam. A hímzett képet ezzel a friss-üde szalaggal és a kis gombbal igyekeztem még kedvesebbé tenni :-)



Ha jól sejtem, idén ezek a friss zöld és barack színek határozzák meg nálunk az ünnepi asztal színeit.



Napsütéses vasárnapot kívánok mindenkinek szeretettel!




34 megjegyzés:

  1. A szokásos báj és igényesség ....♥
    Hasonló nyuszis mintát tervezek én is.:)Remélem,hogy időm és erőm is lesz hozzá.
    Boldog lányka.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most látom,hogy ugyanazt a mintát néztük ki..) Nekem a tulipánok egészen eddig a foltvarrós Ohio mintára jöttek a szemem elé.:)

      Törlés
    2. Köszönöm, Mónikám!
      Igen a virág valóban hasonló az Ohio csillaghoz, nekem viszont nem tulipán, hanem inkább szegfű jutott eszembe....

      Törlés
  2. Gyönyörű lett! Én is betáraztam már ezt a mintát, de előtte még egy másik készült :)
    Nagyon tetszik a színválasztásod és a befejezés is. Tökéletes összhangban, nagyon bájos kép lett!
    Nektek is további szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy tavaly, úgy idén is megvan a "sláger" húsvéti minta, valahogy éreztem én, hogy sokan fogjuk ezt elkészíteni:-)
      Köszönöm, Ildikó!

      Törlés
  3. Cuki lett, nagyon tetszik a kis szalag is, játékosságot visz a képbe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Dóri, a hirtelen ötletek néha egész jók:-)

      Törlés
  4. Csinos kis képecske , és méltó helyet kapott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy, Kata, köszönöm!
      Elég sz@r ezzel a lennel hímezni, mert néha hímzés közben szétmállik, de a vége kárpótol .

      Törlés
  5. Előjegyzésbe van a többi szépséggel... Nagyon szépen készítetted el...

    VálaszTörlés
  6. Tündéri a virág mintás nyuszi:) Nagyon szép lett az eredmény! Neked is szép napot!

    VálaszTörlés
  7. Hogy mennyire egyre jár az agyunk! Rá is csodálkoztam "odaát", mikor mentem az eredeti képhez írni pár szót, hogy Emőke milyen profin kommentel olaszul. :)) Egyszerre lettünk kész, én is nagyon megszerettem ezt a képet! Nagyon tetszenek a színeid, finom összhang, ahogy mindig! Nálunk a falra került.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az úgy volt, hogy 20 éve tanultam olaszul az olasz intézetben.Egy idős tanárninénim volt, akinek ami beszédhiba létezik, mind megvolt :-O Így nem vagyok biztos, hogy olaszul profin kommentelek:-D
      Köszönöm, Modeszta, mindjárt megnézlek.

      Törlés
  8. Nagyon szép lett. Jó az ízlése a lányodnak, szemet gyönyörködtető színeket választott. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy, nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
  9. Ez mennyire (nagyon) gyönyörű! Külön tetszik, hogy a hímzés mellé szalag és aprócska gomb is került.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon finom lett ez a nyuszis, tetszik a színválasztás, befejezés ♥

    VálaszTörlés
  11. Juj, de szép a blogod ilyen rózsásan és a Rózsa porta is tetszik, a Váratlan utazás jut róla eszembe, nagyon szeretem! És cuki a nyuszikád! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥azért rózsa porta:-)
      Köszi, Zsuzsi!

      Törlés
  12. Milyen szép a hùsvéti himzésed! De engem nagyon izgat mi lehet abban ròzsaszin és zöld batyuban? Nekem van egy hasonlò amire asszociálok, de én horgolò-és kötötüt tartok benne. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Márta!
      Az nem batyu, csak dekoráció, csak anyagok:-)
      Régebben varrtam és is olyan horgolótű tartót, nem is egyet amilyenre gondolsz, de az az előző blogomon volt még....

      Törlés
  13. nagyon kedves minta! tetszik a keret színe, és a textiltojáskák is szépek!

    VálaszTörlés
  14. How nice! ... I'm always happy to see realized my patterns!
    Happy Saturday!
    Loredana

    VálaszTörlés
  15. Aranyos lett a nyuszi, gyönyörű kihímezve ezekkel a pasztell színekkel <3

    VálaszTörlés