2015. március 1., vasárnap

Olvasni jó ♥

Egyszerűen imádok ajándékot kapni ♥

A napokban enyém lett egy könyv, amire már régóta vágytam:


Nem tudom mi az a mánia nálam, hogy bizonyos könyvekhez új könyvjelzőt kell készítenem, mint látjátok most is. Már a hímzés közben is kellemes hangulatot teremtettem magamnak, jól esnek a lelkemnek ezek a fáradt színek:


A vászon 35 ct-os, kávéval festett, a minta : Nikyscreations : Bookmark antique.


A könyvjelző régies hangulatba ringat ....


és máris kezdődhet az olvasás:-)


 /A babaruha-szett Anyu keze munkáját dícséri ♥/

Olvasás közben pedig egy kis finom linzer eszegetése is megbocsájtható ;-)



Mindenkinek kívánok nagyon jó hangulatot vasárnap estére ♥

23 megjegyzés:

  1. :) annyira Emőke :) könyvjelzőtartó doboz van már? Vagy a már "használt" könyvjelzőkkel mi lesz, kapnak még esélyt? Félre a tréfát: csodaszép és nagyon illik a könyvhöz (és Hozzád)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Ági!♥
      Természetesen a használt könyvjelzők is kapnak új esélyt, mert a könyvjelzőnek harmonizálnia kell a könyv témájával, korával és hangulatával. Pl Jane Austen-t , Bronte-t, Gaskell-t lehet virágossal használni, de egy történelmi témájúhoz másmilyen illik:-)
      Könyvjelző tartó doboz: nem is olyan rossz ötlet;-))

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Az a baj, nekem elvonná a figyelmem az olvasásról, mindig csak a könyvjelzőben gyönyörködnék:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Gyöngyike, kedves vagy!
      A könyv is legalább olyan érdekes, mint a könyvjelző;-))

      Törlés
  3. Nagyon szépséges a könyvjelződ!
    Kérnék egy kis linzert a teám mellé :)
    A könyv Az idők végezetéig?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita , szolgáld ki magad:-)Fogyassz egészséggel, úgyis dupla adagot kellett sütnöm:-)
      Igen a könyv az amit írtál....gondolod illik hozzá a könyvjelző?

      Törlés
  4. Megvolt a jó hangulat nálunk is a sütivel, na de hallod a linzerkarika az mindent visz. A kedvenc sütim. Kiszolgáltam magam ha nem bánod. Nagyon szép lett a hímzésed is, kéne nekem is folytatni a tulipánosomat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészségedre!♥
      Köszönöm Szilvi! Folytasd a tulipánosod!!!

      Törlés
  5. Ezt a mintát én is kihímeztem,aztán szegény csak van valahol befejezetlenül.
    Gyönyörűen megalkottad!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Mónikám, drágám!
      Keresd szépen meg és fejezd be!❤️

      Törlés
  6. Csodás könyvjelző!
    Mivel szeretsz olvasni, azon elmélkedem, hány könyvjelződ lehet... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ildikó!
      Ígérem, összeszámolom:-)
      Sok van: hímzett, képeslap, régi kártyanaptár, Isten igéje kartonból..... Stb., de biztosan lesz még jónéhány;-)

      Törlés
  7. Irigykedek rád, hogy mindent hipp-hopp összeállítasz. Nálam mindig ezen a ponton feneklik meg a dolog.
    Szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ne irígyked, Dóri!:-)
      Én hímzés közben nyugodt vagyok, de a vége felé és az összeállításnál elkap az " idegbaj", hogy minél hamarabb elkészüljek.:-)

      Törlés
  8. Igazán a könyv stílusához illő könyvjelző <3 Gratulálok, Emőci :)
    Anyukádat is dicséret illeti a baba ruhácskájáért <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucuskám❤️
      Akárnennyi könyvjelzőm van, akkoris a Tőled kapott a legszebb❤️( Az most a Jane Auste magánélete könyvben lapul)

      Törlés
  9. Que Deus te dê um esplendoroso dia, com raios luminosos que te possam clarear os olhos para ver o quanto és importante. Deus Pai te fez assim: mulher importante e figura do próprio amor. Ele te moldou como uma rosa: forte e justa como os espinhos, linda e suave como as pétalas. (fonte:aqui)

    FELIZ DIA INTERNACIONAL DAS MULHERES!
    Um doce abraço, Marie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Obrigado , Marie!
      Tenha um bom dia!
      Um grande abraco, Emőke

      Törlés
  10. Igen, olvasni jó! A könyvjelző pedig bizonyára tökéletesíti az élményt, de azt hiszem én ezt soha nem fogom megtudni:))
    Ellenben annyira, de annyira tetszik, hogy neked könyvhöz illő könyvjelzőid vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm , Erika!
      Kicsit elvesztettem a fonalat: miért nem fogod megtudni?

      Törlés
  11. Csendes olvasód vagyok, de jövök mindig gyönyörködni. Nagyon tetszik az ízlésed. Ez a könyvjelző is csodás. :)
    A könyv fantasztikusan jó! Imádom! Olvastad az előzményét is, a Katedrálist? :)

    VálaszTörlés
  12. Kedves vagy, köszönöm!
    Igen, pár éve olvastam a Katedrálist, nagyon tetszett kivéve a vége: én sokkal keményebb büntetést szabtam volna ki, lehet, hogy valamelyik előző életemben inkvizítor vagy hóhér voltam??!
    A lényeg, hogy elkezdtem olvasni utána rögtön a folytatást e- book formában, de pár oldal után letettem, nem kötött le. Ellenben most! Nagyon olvasmányos, hiába, az igazi könyv formát nem pótolja semmi.:-)

    VálaszTörlés
  13. csodás könyvjelző♥ és a linzerek! - én olvasás közben több kilónyit tudnék eltüntetni belőle, ami azért már nem megbocsájtható...

    VálaszTörlés