2015. március 17., kedd

Amikor én kislány voltam.....

nagyon szerettem hintázni ♥ :


Erősen él az emlékeimben , hogy mindig nagyon magasra hajtottam magam , tervben volt, hogy átpördülök a keresztrúdon :-) A hintából jól kihajoltam hátra, becsuktam a szemem, a nap sütötte az arcom , én meg csak szálltam-szálltam....és nagyon boldog voltam.....

Azonnal megrohantak ezek az emlékek,amikor megláttam Héléne Le Berre ezen  könyvét. A mintát a Pinteresten találtam meg. 
35 ct-os fehér szlovák vászonra hímeztem. Ó ezek a finom színek teljesen elvarázsoltak engem , mind üde és tavaszi...azt hittem V.E.-t senki nem múlhatja felül...


Van  egy szép képkeretem, amiben eddig Jane Austen lakott,


most kiköltöztettem és a hintázó lánykát tettem a helyére:


a kép él : szinte érzem a szellő susogását , a tavaszi nap langy melegét és a virágzó fa illatát mikor nézem.


Úgy gondolom ,  még egy mintát készítek a tervező hölgytől...
Napsütés, vidámság, mosoly... ezt kívánom nektek a mai napra szeretettel ♥



37 megjegyzés:

  1. ÓÓóó én már meg is kaptam!! Köszönöm, ez annyira szép lett megint.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép kis finom és illik hozzá ez a keret! Ahogy olvastalak a hinta iránti szeretetedről az jutott az eszembe hogy a nagyobbik lányom szintén szeretett hintázni és neki megadatott az hogy egyszer átrepült a hintán:)

    VálaszTörlés
  3. Kilakoltattad Jane Austen-t? Ezt se gondoltam volna.:) De meg kell mondja,hogy a hintázó lányka üdesége felülmúlja most Austen-t.
    Én az ilyen "bonyolult" mintákkal nem tudok mit kezdeni,mármint a tűm. Gyönyörű lett !Én is érzem a tavasz üde fuvallatát.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja,igen! A hintázás alapvető fontosságú a gyermekeknek a pszichés fejlődésükhöz. Valahogy pótolja az anyaméh ringatását....

      Törlés
    2. A mai napig szeretek hintázni.:)

      Törlés
    3. Hát Mónikám, bevallom én is szeretnék hintázni, de pár éve tönkrement a hintaágy, kell egy új. Nehogy kimenjek egy játszótérre hintázni;-))))))))
      Jane Austen repült mint a szél,attól még szeretem, hogy nem ő néz komoran rám a képkeretből, most vidámság kell és tavasz.
      A minta nem is bonyolult.

      Törlés
  4. Csodás ez a minta. Tényleg életre kelt!
    Mosolygós napot Neked is!

    VálaszTörlés
  5. Kedvesek a gondolataid, én is hintázó gyerek lettem tőlük. A hímzésed pedig csodás ebben a keretben ( szerintem jobban mutat benne, mint a korábbi kép).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter. Örülök, hogy átment az érzés:-)

      Törlés
  6. Száll a hinta...
    Én is szerettem hintázni :) A hinta előtt volt egy labdarózsa bokor. Amikor virágzott és hintáztam próbáltam elérni a lábammal - persze nem sikerült :)
    A hinta egy vadgesztenyefára volt felszerelve... a képről az is eszembe jutott, hogy mikor elvirágzott kb így potyogtak a szirmok lefelé...
    Köszi az érzést!
    Nagyon szép lett a képkeret új lakója ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm♥ Mindenkinek van hintázós története, mert "mi" a játszótéren töltöttük a délutánokat, a hétvégéket vagy éppen a nagyszülőknél ahol fára szerelt hinta volt, igen/nálunk cseresznyefára/....

      Törlés
  7. Nagyon aranyos!!!
    Nekem meg az jutott eszembe a hintázásról, amikor a gimiben osztálykirándulás volt, a buszon az egyik srác mindig gitározott, mi meg teljes hangerővel fújtuk, hogy "száll a hinta, kis palinta, hív a csintalan Katinka, szól a verkli, azt nyekergi, jöjj, mulassunk hát! Oly jó, ha benne ülsz, oly jó, ha fenn repülsz!..."
    De rég volt! Már túl vagyok a 30 éves érettségi találkozón is... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a dal nagyon a 70-es évek feelingje....

      Törlés
  8. A mai nap én is mozgófilmeket néztem kicsi magamról. Jó volt.
    Szerintem J A -t nem lehet ilyennel helyettesíteni.

    VálaszTörlés
  9. Jaj, most már tényleg muszáj nekem is elkészíteni ezt a mintát!! Egyszerűen meseszép abban a keretben, és az egész olyan szép, és emiatt vettem meg egyszer az egész könyvet, annyira imádom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Talán nekem is meg kellene vennem.....

      Törlés
  10. És tündéri a hintás kép rólad!!!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű hímzés! Hintázni én is imádtam! Még most is néha beleülök, ha nem látják...bár már nem az én püspökfalat méretemre van méretezve. :-D

    VálaszTörlés
  12. Szerintem nem sértődött meg a hölgy, hogy ilyen szép minta került a helyére :))) Héléne Le Berre mintáit valóban érdemes hímezni, hasonlóan megkapóak mint a V.E. által tervezett motívumok. Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Jucuskám!
      J.A.elég fancsali képet vág, remélem tényleg nem sértődött meg;-)

      Törlés
  13. Ismét egy csoda született! Boldog névnapot kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  14. Válaszok
    1. Kedves vagy, Polly, köszönöm!

      Törlés
    2. Kedves vagy, Polly, köszönöm!

      Törlés
  15. Cada novo amigo que ganhamos no decorrer da vida aperfeiçoa-nos e enriquece-nos. (Maria Miranda)
    Que belo trabalho...amei a criação!!!
    Tenha uma linda semana!
    Doce abraço, Marie.

    VálaszTörlés
  16. Hello I'am Chris !

    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés
  17. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Um doce abraço, Marie.

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörűség az egész! A hímzésed is, a színek és az egész bejegyzés kommentekkel együtt! :) Legyen szép húsvétod Emőke!

    VálaszTörlés