2015. január 13., kedd

Hope


Az ember sorsa meg vagyon írva a kezdetektől . A múlt év végén jelentős sorsfordulók alakították, nehezítették  az életem, de sokat tanultam ez idő alatt saját magamról és a világról egyaránt. Lezárván ezt az időt , ami vezérel :

A  R E M É N Y.

Egy bibliai idézet az, ami remekül felvázolja:

"De nemcsak ezzel , hanem még szenvedéseinkkel is dicsekszünk , mert tudjuk , hogy a szenvedésből türelem fakad , a türelemből kipróbált erény , a kipróbált erényből reménység ".
/ Rómaiaknak-5.3-4/

Nos, tiszta lappal indítok 2015-ben , a Rózsa porta ajtaját szeretettel megnyitom előttetek , a "reménység" ihlette első munkámmal:



Önmagamat megtagadni nem tudom és nem is akarom , kézimunka mappát készítettem.
Egy hölgy a régmúltból az akkori divatnak megfelelő fürdődresszben napozik, 


miközben a tengert bámulja, 


csak ő  tudja mit/kit vár.....
V. E. két mintáját alkottam egy egésszé



32 ct-os fehér illetve halvány szürke lenvászonra dolgoztam , Crescent Colours fonalakkal


A belső kialakítás kissé eltér a megszokottól , horgolótű tartó is került bele a kék-fehér pöttyös anyagból  /a ferdepántot is ebből a vászonból készítettem/:


Az ólló, a hímzőtűk, a fonalak és egyéb kiegészítők ezúttal is fakkokban kapnak helyet , de eltakarva egy felülre varrt vászonnal . Ezt a kedvenc angol rózsás anyagomból készítettem, ami színben harmonizál a hölgy fürdőruhája színeivel:


A régi kulcs mint " elmaradhatatlan "díszítő motívum:


A kétféle mintás vászon jól érzi magát egymás társaságában , az én szememnek kellemes:


és persze  a záródás - egy kis gyöngyház színű gomb :


A festett hajó a stoppólófán , a világítótorony mint tűtartó, a tenger, a gyöngyház gomb mint kagyló -mind a reménység szimbólumai . Remény arra is, hogy sokszor nyitjátok majd rám a Rózsa porta ajtaját és kellemesen töltjük ezúttal is együtt  az időt ♥

28 megjegyzés:

  1. Csodás! Igazi "Emőkés" nyitásnak nem is készíthettél volna szebbet! Kívánok sok kedves látogatót !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva!
      Köszönöm, hogy itt vagy nálam, ráadásul elsőként

      Törlés
  2. Gyönyörű, finom, aprólékos munka! Csakúgy, mint az új oldal, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm , Modeszta!
      Azt is, hogy itt vagy....

      Törlés
  3. Úgy örülök, hogy újra lehet irigykedni a gyönyörű munkáidra!!:)) A tartóid, ehh, igen, a tartók fertőzőek!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lady L!
      Örülök, hogy metisztelt látogatásával, köszönöm kedves szavait!
      Őszinte híve:Lady E

      Törlés
  4. Sok sikert az új évhez és az új blogodhoz♥ Úgy látom, a tőled megszokott Emőkés-romantikus hangulat marad. Biztosan sok szépséget mutatsz nekünk itt is. Kíváncsian várom a bejegyzéseidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter!
      Maradok szeretettel!

      Törlés
  5. A szavak bennem rekednek....,te tudod miért.....♥♥
    Remény.....

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű darabot készítettél ismét! Örülök, hogy visszatértél! Reménykedtem benne, nagyon! :)

    VálaszTörlés
  7. Én is már nagyon vártam mikor térsz vissza! Nagyon hangulatos az oldalad..Gyönyörű a munkád... ez nem meglepő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera!
      Kedvesek a szavaid.

      Törlés
  8. "Az isten kamrájában a remény álla legnagyobb zsákban, s mindig ki van a madzagja oldva, hogy mindenki belenyúlhasson." (Mikszáth Kálmán)
    Ölellek Emőke!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Én is ölellek téged❤️

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Szia Ági, köszönöm!
      Nagyon örülök ám Neked❤️

      Törlés
  10. Kedves Emőke! Eddig csak "némán" olvastalak, de elszomorodtam, mikor láttam, hogy eltűnt a blogod. Örülök, hogy visszatértél, bár sajnálom, hogy a régebbi szép munkáid nem elérhetőek, bár biztos vagyok benne, hogy ezt a blogot is legalább olyan szép dolgokkal fogod gazdagítani. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek a blogon, kedves Nikolett.
      Igen, bizonyos okok miatt be kellett zárnom a régi blogot, remélem itt is találsz majd olyan látnivalót ami tetszik és kedvedet leled benne.

      Törlés
  11. Nagyon szépet alkottál! Nekem mostanában egyáltalán nincs időm hímezgetni és a szemem is sokat romlott, ezért semállok neki. Pedig kedvet kapok minden ilyen gyönyörűség láttán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Pepi!
      Isten hozott a blogomon!
      Azt hiszem ha valaki igazán szeteti a kézimunkát, akkor időhiány és szemromlás esetén sem tudja teljesen mellőzni az életéből. Talán te is újra kézimunkához nyúlsz majd egy igazi inspiráló munka láttán.

      Törlés
    2. Biztosan így lesz egyszer, de most én inkább festegetek, bútorokat újítok. És hatalmas virágállományommal töltöm a sok szabadidőmet :)

      Törlés