2015. január 15., csütörtök

A legszebb ajándék

a címe a versnek, amit írtam Jucus ikerbabái születésére:

Két angyalka Földre szállt
Látván ezt a házaspárt
Kik oly régen várták már
Hogy a gólya jönne....lám
Végre megérkezett
Ez a két szép kisgyerek
Kicsi szájuk sírva kiáltja:
Gyermekek érkeztek erre a világra
Anya, Apa mosolyog
Szemük könnyesen ragyog
Két kisfiuk tisztára mosva
Patyolat pólyába bújva
Elaludtak szépen mostan....
Meghatódnak....ez így jól van...
Immár ne sírjatok
Legyetek nagyon boldogok
Kívánja néktek ezennel
Emőke nagy szeretettel...


A verset még augusztusban írtam, Marcell és Nimród  megszülettek már decemberben,az ajándékokat most mutatom,mert bár időre kész lettem minden darabbal, a tavalyi év vége számomra.....na de ezt már az előző bejegyzésben írtam.... 

Az Alize Cotton Gold nevű fonal valami álom! Puha, meleg, zsenília-szerű , pedig pamut kevés műszállal....ezzel dolgoztam :


babacipők:



hatalmas méretben ;-)


/ A cipő készítése ITT és ITT /

A babáknak kis sapkára is szükségük van, horgoltam azt is:


közelebbről talán jobban látszik a mintája:


A takarónál már kétféle színű fonallal dolgoztam, egyszerűen azért, mert figyeltem Jucus beszámolóját a babaszoba színeivel kapcsolatban és azért is, mert a kedvenc színei ezek :


Vékony cérnával horgoltam körbe a szélét, hogy használat közben ne nyúljon meg a takaró:


Bónuszként pedig recehorgolással készül maci blokk, amit egy füzet /akár a súlygyarapodásról, akár a babák jelleméről, első szavairól szólhatott volna/ borítójának díszítésére szántam , ám erre nem került sor...


Jucus majd biztos tudja, mire használja:


Nagyon jó egészséget kívánok a család minden tagjának♥

28 megjegyzés:

  1. Que precioso conjunto!! la lana es preciosa , me gusta mucho , besos

    VálaszTörlés
  2. Óóóóóó! Csodálatos!!!!! Annyira szívet melengető minden! Drága pici babák!!!!! irigyellek,a versírás adományáért.:) Nagy dolog!
    ici-pici cipőcskék.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Icipicik az icipiciknek❤️
      Nagy örömmel készítettem őket!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm❤️
      A színeken sokat gondolkoztam, hogy fehér vagy a szokásos világoskék, na de nem 1980- at írunk, legyen minden vidám, használjuk bátran a színeket!

      Törlés
  4. Csodálatos ajándékokat készítettél, és a vers is nagyon tetszik! Engem tuti megríkattál volna vele...! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildikó, nagyon jól esnek a szavaid, köszönöm!
      A vers hm, csak olyan kezdetleges , de szeretet lakozik benne, nem is kevés;-)

      Törlés
    2. Igen, ezt éreztem/érzem... :)

      Törlés
    3. Mármint a szeretetet! :)))

      Törlés
  5. wonderful works!!!! :) new fan for your lovely blog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Ellen!
      Welcome my blog!
      Kisses

      Törlés
  6. De kedves a vers!!!:))) És a babaholmik milyen puhának néznek már ki képen is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága Hölgyem, valóban puhák és jó tapintásúak, de erről majd a T. Anyuka biztosan nyilatkozik;-)

      Törlés
  7. Stupendi lavori, brava!!!
    Un abbraccio
    Giò

    VálaszTörlés
  8. De nagyon édes Tőled, hogy ajándékokkal növeled az amúgy is nagyon várt örömet!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Bea!
      Ami a lefontosabb: tényleg sikerült örömöt szereznem és ez olyan jó❤️

      Törlés
  9. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Caro Marie! Deus trouxe você ao meu blog, obrigado pela visita e ter sido um seguidor do meu blog ou até mesmo a minha! Beijos , ser bom para o seu dia!
      Emőke

      Törlés
  10. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    VálaszTörlés
  11. Szép ajándékok!Ráadásul olyan helyre ment, ahol a kézimunka nagy becsben van.... és ez nagy dolog ám...!
    Jaj nagyon édesek a kis cipők... Én tutyikat horgoltam anno ... de ezek szerintem aranyosabbak...

    VálaszTörlés

  12. Olá amiga, crochê lindo e cores inspiradoras!
    Um doce abraço, Marie.

    VálaszTörlés
  13. Végre ideértem, Emőci! Itt is nagyon köszönöm a csodaszép ajándékokat, és a verset is <3 Szíved minden szeretete benne volt a csomagban <3

    VálaszTörlés
  14. Heló Emőci drága!!! Csodás a blogod! pont Fábián Janka könyveket olvasok mostanában és azoknak a hangulatához tökéletesen stimmel a blogod hangulata.
    Jucus FB-járól keveredtem a blogjára, onnan meg ide. Szuperklassz babarucikat készítettél. Ja, és nem utolsó sorban: hiányolunk téged! Puszi: Ányi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ányi!
      Köszönöm kedves, dícsérő szavaid....milyen régen találkoztunk :-O
      /Fábián Janka...hm, ha nem sorban, egymás után, de én is olvasom szorgalmasan/
      Igazán kedvesek vagytok, hogy hiányoltok, de tudod, nem voltam/csak kerek 20 percig egyszer, kíváncsiságból/ , nem vagyok, nem leszek FB felhasználó, kérlek ha hiányzom és szeretnétek látni mivel foglalatosodom, itt keressetek.
      Puszi!

      Törlés
    2. Jól van, csak bepróbálkoztam! Eszembe jutottak a régi szép multis idők. Jövök ide is, nagyon szép és hangulatos a blogod és örülök, hogy itt is lehet veled csevegni!

      Törlés
  15. Igen, a Multi pótolhatatlan és hidd el megvan annak is az oka, hogy nem megyek a közösségi oldalra. De lehet nekem levelet is írni, felhívlak szívesen ha megadod a telefonszámod, de azt e- mailben, ott van jobb oldalt a hölgy alatt;-)
    De itt is várok mindenkit szeretettel❤️

    VálaszTörlés